مستر مووی - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

آدرس جدید : mrmovie.pw

دانلود فیلم The Outpost 2020

دانلود فیلم The Outpost 2020

دانلود فیلم The Secret Garden 2020

دانلود فیلم The Secret Garden 2020

دانلود فیلم Waiting for the Barbarians 2019

دانلود فیلم Waiting for the Barbarians 2019

دانلود فیلم An American Pickle 2020

دانلود فیلم An American Pickle 2020

دانلود فیلم Deathstroke: Knights And Dragons 2020

دانلود فیلم Deathstroke: Knights And Dragons 2020

دانلود فیلم Joker 2019

دانلود فیلم Joker 2019 با لینک مستقیم

نسخه BluRay REMUX 2160p اضافه شد

دانلود فیلم Joker 2019

IMDb 8.7/10 از 534,723 رای

Metacritic 59/100

کیفیت: BluRay REMUX 2160p

ژانر: جنایی، درام، هیجان انگیز

محصول کشور: آمریکا، کانادا

مدت زمان: 122 دقیقه

کارگردان: Todd Phillips

ستارگان: Joaquin Phoenix, Robert De Niro, Zazie Beetz

جوکر، این فیلم داستان آرتور فلک را روایت میکند که دلقک یک سیرک و یک کمدین شکست خورده است و اتفاقاتی باعت میشود که او تبدیل به آدمی بی رحم و ترسناک شود و…

دانلود فیلم - مستر مووی قوانین و نحوه فعالیت کلی سایت

مشکل در دانلود: در صورتی که برای دانلود فایل ها مشکلی وجود دارد این جا کلیک کنید

لینک های دانلود در خارج از کشور میزبانی میشوند و با توجه به قانون کپی رایت، دانلود از سایت تنها با IP ایران ممکن میباشد، حتما قبل از دانلود VPN خود را خاموش کنید

برای دانلود، روی لینک دانلود مورد نظر خود کلیک کنید (Save Link As نزنید) و حتما از آخرین نسخه IDM استفاده کنید

کاربران عزیز لطفا از نوشتن کامنت های سیاسی ، توهین امیز و الفاظ رکیک خودداری کنید !

برای عضویت در کانال تلگرام مسترمووی اینجا کلیک کنید

برای دنبال کردن پیج اینستاگرام مسترمووی اینجا کلیک کنید

4.3 7 votes
Article Rating
مشترک شدن
مطلع شدن از:
guest
291 Comments
جدید تر
قدیمی تر بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
alieza3397
alieza3397
7 ماه قبل

حاوی اسپویل:
نکته اصلی فیلم چیزی بود که اونایی که از فیلم خوششون نیومده متوجهش نشدن.فیلم  داره اینو به مخاطب میرسونه که وضعیت الان جامعه (در تمام دنیا)
اکثریت مردم هیچ ارزشی برای(اقلیت مردم)کسانی
  که دنیا رو جایی بهتر برای زندگی کردن میکنند قائل نیستند،هیچ، ازطرفیبه بطور خودکار و روتین اونا رو تبدیل به آدم هایی میکنند که هم از خوب بودنشون پشیمون بشن و هم تبدیل به آدم هاش شروری بشن دنیا رو جای بدتری برای زندگی کردن میکنه.عواقبی پشتش هست که به دلیل تنفر و تحول سریع تفکرات و اعتقاداتی که عمری رو باهاش گذروندن به مراتب خطرناک ترو بی مهابا تر از نقشه های شومه دیگر  افراد هست.بسیار فیلم زیبا و بسیار درد آور بود مخصوصا لحظات خنده های تلخ و سنگین آرتور.توصیه میکنم حتما مصاحبه فنیکس در جشنواره ونیز رو ببینید خیلی خیلی صحبت های مهم و سوالات خوبی پاسخ داده میشه.
موسیقی متنش که نگو!! همین الان هم دارم گوش میدم(هیلدورگودنادوتیر عالیه)یه غم خاصی داره که فقط کسایی که فیلمو درک کردن اهنگشو درک میکنن.برای من که باشنیدن آهنگش دقیقا فیلم برام تداعی میشه و زجر های آرتورفلک فلک زده پر رنگ تر توذهنم جلوه میکنه!
حسی که این اهنگ بهم میده یاده کلینت منسل میوفتم با موسیقی متن های شاهکارش که اگه با هنذفری گوش بدی و چشاتو ببندی رفتی تو بعد دیگه.موسیقی متن فیلم های مرثیه ای برای یک رویا .چشمه.از کارگردان برجسته. آرونوفسکی.موسیقی متن شاهکار هانس زیمر برای میان ستاره ای که عالیی بود.و اخریش هم موسیقی متن لئون حرفه ای Shape of my heart از استینگ.
اوف این فیلما از معدود فیلمایی هستن که همه جوره عالین از فیلم و داستان تا موسیقی متن.البته نظر شخصیمه شاید دوستان موافق نباشند.

N&K
N&K
6 ماه قبل
Reply to  alieza3397

من کاملا و صددرصد موافقم

سارا
سارا
6 ماه قبل
Reply to  alieza3397

شما تو صحبت هاتون میگبن “«فقط کسایی که … درک میکنن.» نه دوست من، همه درک میکنن. فقط جار نمیزنن. آفرین که همه ی اطلاعاتتون رو در چند پاراگراف در اختیار سایرین قرار دادین. واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. (البته اگه درک کنم!)

alireza3397
alireza3397
6 ماه قبل
Reply to  سارا

ممنون از لطفتون.
منظورم از غم موسیقی متن jokerکه گفتم کسایی که درک میکنن.دقیقا رابطه میان درد فیلم و موسیقی متن هستش.وگرنه
موسیقیش که غمگینه و شکی درش نیست.

mr. Gatsby
mr. Gatsby
7 ماه قبل

فیلم «جوکر» از سوی «بِفتا» در 11 زمینه نامزد شد.

1. بهترین فیلم
2. بهترین کارگردان
3. بهترین فیلمنامه اقتباسی
4. بهترین بازیگر
5. بهترین فیلمبرداری
6. بهترین تدوین
7. بهترین طراحی تولید
8. بهترین موسیقی متن
9. بهترین گریم
10. بهترین صدا گذاری
11. بهترین انتخاب بازیگر

Irishman2019
Irishman2019
7 ماه قبل
Reply to  mr. Gatsby

با چهار و یازده موافقم. بعضی ها رو نه از نظر تکنیکی و نه تاکتیکی نمیدونم چی ان و نظری ندارم!!
ولی با گریم موافق نیستم چون چیز خاصی نظرمو جلب نکرد. ای کاش بجاش طراحی لباس میبود.

N&K
N&K
7 ماه قبل

سلام دوستان و تبریک به طرفدارانِ جوکر
فیلم برنده گلدن گلوب بهترین موسیقی متن و بهترین بازیگر نقش اول مرد شد
به امید اینکه در اسکار هم موفق باشه.

kushyar
kushyar
7 ماه قبل
Reply to  N&K

در هر دو زمینه واقعا شایسته و لایق بود
امیدوارم اسکار هم به فینیکس نابغه برسه که خیالم راحت شه…
به نظرم بهترین بازیگر مرد زمان حاضر بعد از «دنیل دی لوئیس» عزیز، «واکین فینیکس» هستش!( واقعا حیف که خداحافظی کرد «دنیل دی لوئیس»….)

**خیلی برای بزرگوارانی مثل آلپاچینو ، رابرت دنیرو و… احترام قائلم اما احساس میکنم دیگه دوره ی بازیشون تمومه و هوادارانشون در تعریف و تمجید واقعا غلو میکنن!!**

N&K
N&K
7 ماه قبل
Reply to  kushyar

کاملا موافقم

NM
NM
7 ماه قبل
Reply to  kushyar

هم نظرم باهات

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل
Reply to  kushyar

کم کم دوره ی تعریف های بزرگ نمایی شده هم به سر می رسه 🙂

ولی خوب به نظرم خیلی ها فقط برای اینکه ارزش ها حفظ بشه از بزرگانشون تقدیر و تشکر می کنن تا بقیه یاد بگیرن!

بزرگی بازیگرانی چون آلپاچینو و رابرت دنیرو و غیره به چیزی که الان هستن نیست! ، به کارنامه ی هنری اونهاست که همیشه با اونهاست!
و تعریف هایی که ازشون می شه بخاطر بازیهای الانشون نیست قطعاً

به مرحله ای از عرفان رسیدم که حتی کامنت هارو هم نقد می کنم :)))))))

Irishman2019
Irishman2019
7 ماه قبل
Reply to  kushyar

من هم برای اون بزرگواران احترام قائلم ولی ای کاش از لفظ دوره بازیشون تمومه استفاده نمیشد چون همه کاراکتر ها که جوون یا میانسال نیستن و به بازیگر مسن هم احتیاجه، حالا اگه فیلمنامه ای که نقش اصلی پیرمرد باشه زیاد نوشته نمیشه یا اگر هم میشه بنا به هر دلیلی به این دو تا نرسیده دلیلی نمیشه که فکر کنیم دیگه حرفی برای گفتن ندارن. ضمن اینکه هنر محدود به دوره و دوران نیست و اگر هم بگیم که فقط در سالهای دور درخشیدن، که البته قبول ندارم، باز هم خودشون رو جاودانه کردن و هر کس در هر زمانی اون نقش ها رو ببینه به تعریف و تمجید خواهد پرداخت حتی اگر سالها بعد از مرگ این دو باشه و نباید بهشون خرده گرفت. از اینکه با نظرتون زمینه ای ایجاد کردین که به نقشهای این دو آدم تکرارنشدنی و جاودانه سینما چند دیقه ای فکر بکنم و اونهمه خاطرات عزیز رو مرور کنم ممنونم.

Irishman2019
Irishman2019
7 ماه قبل

*** اسپویل***
این دیدگاه به شدت حاوی اسپویل است. هم جوکر هم راننده تاکسی و هم حتی… shining!!!
***اسپویل ***
_در ابتدا با احترام میگم که این دیدگاه فقط نظرات شخصی خودمه به عنوان یه بیننده خیلی معمولی و قصد تحمیلش به کس دیگر رو ندارم و قصد به چالش کشیدن نظرات کس دیگه رو هم ندارم. فیلمباز نیستم و هیچ ادعایی هم ندارم. و این هشدار رو هم بدم که این دیدگاه ممکنه هیچ کمکی بهتون در درک معنای فیلم نکنه و برعکس کلی سوال هم براتون ایجاد کنه!_
در همون اول باید بگم که این فیلم بدجوری با راننده تاکسی ور رفته. نمیدونم چند نفرتون راننده تاکسی رو دیدین یا چند بار دیدین، ولی من راننده تاکسی رو بیش از ده بار دیدم و بهتره بگم اون فیلم رو مشاهده نکردم بلکه تقریبا مطالعه کردم! جوکر از آغاز تا صحنه زد و خورد مترو یجورایی انگار راننده تاکسیه رو دور تند، یه راننده تاکسی ۳۰ ۴۰ دیقه ای. تا اونجا فیلم به شدت یادآور راننده تاکسیه. در هر دو فیلم نقش اول از جامعه دور و برش ناراضی و شاکیه. اینکه مینویسه. اینکه دختره رو تعقیب میکنه هرچند کوتاه. حرکت ادای شلیک کردن با انگشت که توی راننده تاکسی هم هست و اونجا هم توسط یه سیاهپوست انجام میشه، منتها اونجا طرف به تراویس نشونه میره اینجا دختره به خودش. شاید همین یکی از سرنخهای تفاوت این دو فیلم باشه، نمیدونم! شاید یجور دوراهی بین درگیری درون با بیرون یا درون با درون، همون حرفی که اول فیلم میزنه که آیا فقط منم یا اون بیرون همه دارن دیوونه تر میشن؟! دیگه اینکه اسلحه رو اینجا توی جمع همکاراش یکی بهش میده توی راننده تاکسی هم همین اتفاق میافته و یکی از همکاراش با یه نفر آشنا میکنش. سکانس خبر اخراج شدن از کارش خیلی عجیبه! چرا باید توی کیوسک تلفن عمومی بهش خبر بدن؟؟؟ اصن منطقی نیست. کی و کجا و چطوری خبردار شده که از تلفن عمومی زنگ زده تا مطمئن بشه؟! توی راننده تاکسی هم تراویس یجا با تلفن عمومی توی یه راهرو با دختره حرف میزنه و همون حرف آخرشون میشه و دیگه دختره بهش جواب نمیده. انگار به زور کارگردان میخواسته این قضیه شبیه اون دربیاد!! توی راننده تاکسی اون نامزد سیاسی شخصیتیه که حرفای امیدوار کننده میزنه و مردم تشویقش میکنن، کسی که تراویس میخواست بکشش هم به این دلیل که با وجود اونهمه کثافت توی خیابونا اون یارو در نظرش دلقکی بیش نبود و هم اینکه دختره از تراویس دوری کرد اما تو تیم اون مرده بود و اون رو حمایت میکرد. شاید دلیل دوم محکم تر باشه. اما هر چی که هست همین نقش توی جوکر میرسه به رابرت دنیرو ، کسی که توی اون فیلم میخواست یه همچین آدمی رو بکشه… حالا الان نمیخوام با اطمینان بگم که خود انتخاب رابرت دنیرو واسه این نقش یجورایی به چالش کشیدن و به همدیگه گره زدن این دو تا فیلمه، ولی نمیتونم هم بهش فکر نکنم!!
و در آخر سکانس مترو… سه مرد دختری رو اذیت میکنن، توی راننده تاکسی هم در آخر سه مرد کشته میشن. ولی چیز مهمی که هست اینه که، تراویس در حرکت آخرش میرسه به کشتن اون سه مرد. میبینیم که میره تا اون نامزد انتخاباتی رو بکشه اما موفق نمیشه و شاید حتی منصرف میشه و تصمیم میگیره که فقط همون دختر رو نجات بده. اگه اون نامزد رو میکشت میتونستیم بهش انگ خودخواهی هم بزنیم و اسم جنایتکار روش بذاریم. اما جوکر، معذرت میخوام آرتور، در اینجا چیکار میکنه؟ در مقابل اذیت شدن دختره ناتوان از واکنشه و وقتی دست به اسلحه میبره که خودش تحقیر میشه و با کمال میل آدم میکشه، نفر سوم رو تا راه پله تعقیب میکنه و اسلحه رو تا آخر خالی میکنه. هدفش فقط مردن اون یارو نیست، هدفش تخلیه خودشه. این سکانس اولین نقطه بی بازگشت فیلمه و جاییه که داستان دیگه نمیتونه به عقب برگرده و آرتور اون آدم قبل نمیشه. مشابه این سکانس در راننده تاکسی در آخر فیلم اتفاق میافته و چرا اینجا اولین حرکت آرتور میشه؟ شاید به این دلیل که کارگردان میخواسته راه آرتور رو از تراویس جدا کنه و از همین اول تفاوت بزرگ این دو رو نشون بده. ما از گذشته تراویس چیز زیادی نمیدونیم و این قابل قبول هم هست و لطمه ای به درک شخصیتش وارد نمیکنه. تراویس یه آدم معمولی بود که تصمیم گرفت یه تغییری ایجاد کنه. هم خوش شانس بود و هم انتخابش درست. اما با چیزی که از گذشته آرتور میفهمیم میبینیم که از همون اول بدشانس بوده و از همون بچگی روانش به هم ریخته که مسلما ازش یه آدم معمولی نمیسازه اما با این وجود باز هم باید به انتخابهاش بها بدیم و نمیتونیم دیوانه کامل درنظر بگیریمش چون فیلم از معنا میافته. کارگردان در آخر اتفاقی که در راننده تاکسی نیافتاد رو اینجا بوجود میاره و شخصیت محبوب مردم کشته میشه ، علاوه بر اون آقا و خانم وین که با یه سری از برداشتها و شواهد مقصرین وضع موجود جامعه ان، چیزی که در راننده تاکسی هم اتفاق میافته و مقصرین اصلی وضعیت ناجور اون دختر به سزای عملشون میرسن. اما نقش های اصلی در دو فیلم دقیقا تارگت های مخالف رو میکشن!!! و نکته اصلی اینه که بعد از اینهمه ارجاعات واضح به راننده تاکسی، در صحنه شلوغی خیابان که آرتور داخل ماشین پلیسه و یه آمبولانس بهش میزنه، یک ماشین سومی از جلو میاد به اینها برخورد میکنه و اونورتر کله پا میشه، و اون ماشین چیه؟ یک تاکسی!!!!!!! بعد از اونهمه اشاره… میتونست هر ماشین دیگه ای باشه. میتونست اصلا هیچ ماشین سومی در کار نباشه چیزی نمیشد. ولی بود و یک تاکسی هم بود. منظورش چی بود؟ این سوال اصلی ایه که ذهن منو درگیر خودش کرده. و نمیتونم به جوابش برسم. از یه طرف عاشق راننده تاکسی ام و نمیخوام به خودم بقبولونم که آرتور تراویس رو کله پا میکنه و از میدون به درش میکنه. از یه طرف اینهمه رو نمیتونم جور دیگه ای معنی کنم! اصلا به اینجا که میرسم مخم هنگ میکنه…! این فیلم انگار یه نیمه سیاه بود برای راننده تاکسی! یه نیمه ترسناک! یه راننده تاکسی تراژدی وار. نمیدونم. شاید هم خود تراویس توی اون تاکسی بود. هر دو تقریبا توی یه برهه از تاریخن…! کار هایی که تراویس اونجا میتونست بکنه ولی انتخاب کرد که نکنه اینجا آرتور به راحتی انجام داد. سیاهپوستهایی که در راننده تاکسی گناهکار و منفور بودن و هیچ صدمه ای از جانب تراویس ندیدن، اما در جوکر دو سیاهپوست بی گناه کشته شدن – گرچه در نسخه اصلی فیلمنامه راننده تاکسی اون سه مرد آخر هر سه سیاهن ولی اسکورسیزی به دلیل بیش از حد بودنش اونا سفید میکنه – سمبلی که در راننده تاکسی زنده میمونه و شاید هم انتخابات رو میبره اینجا در جوکر کشته میشه و آرتور خودش بجای اون برنامه رو تموم میکنه و جای اونو میگیره!
و در آخر راجع به shining… شما هم متوجه شدین صحنه ملاقات آرتور و توماس وین در دستشویی چقدر یادآور صحنه ملاقات جک و سرایدار قبلی توی دستشویی بود؟؟؟!!!! جک میره به سالن که پر از جمعیت خیالیه و اونجا خیلی خیلی اتفاقی میخوره به اون مرد و لباسش کثیف میشه و میرن توی دستشویی. اونجا اون مرد چیزی بهش میگه که کاملا تغییرش میده چیزی در مورد گذشته خودش، و از اونجا جک دیگه جک قبل نمیشه و این نقطه بی بازگشت فیلم درخششه. اینجا در جوکر هم خیلی مشابه اونه، آرتور از یه جمعیتی رد میشه، وارد ساختمان میشه، خیلی راحت، یه دست لباس معلوم نیست از کجا میاره و وارد سینما میشه و اونجا بین اونهمه جمعیت توماس وین جایی بود که اون بتونه ببینش! و حالا وین هم میخواد وسط فیلمی که نود دیقه هم نیست بره دستشویی!!! به هر حال همدیگه رو در دستشویی میبینن و اینجا هم وین چیزی رو در مورد گذشته آرتور بهش میگه که دیگه آرتور اون آرتور سابق نمیشه و نقطه بی بازگشت دوم شخصیت آرتور در همین فیلمه. دو اتفاق کاملا مشابه که البته کوبریک فضای فیلم خودش رو اونقدر معمایی کرده بود که بتونیم به خودمون بقبولونیم که اینطور شده ولی اینجا خب ، یه کم زیادی لقمه حاضر و آماده بود!! منظور کارگردان از این ارجاع چی بود؟؟؟ میخواسته پیشبینی کنه اگر منتقدین بهش نمره کم دادن دلیل بر نقص فیلمش نیست و درخشش هم اولش همین وضعیت رو داشت؟؟!!!!! یا میخواسته بگه خیلی به پیچیدگی های فیلمم فکر نکنین و از ظواهر قضیه لذت ببرین؟ یا شایدم میخواسته صرفا با چنگ زدن به همچین آثار بزرگی خودشو بالا ببره؟؟
برای من درک مفهوم فیلم جوکر خیلی به درک مفهوم راننده تاکسی گره خورده اما همونطور که گفتم به دلیل عشقم به راننده تاکسی نمیتونم در مورد این دو اثر کنار هم منطقی فکر کنم.
حیف که نمیتونم معمای این فیلم رو حل کنم…
البته فیلم در کنار همراهی با راننده تاکسی ، بطور مستقل هم نماد ها و کشش هایی داشت که یکیش میتونه همونی باشه که دوست دیگه مون اشاره کردن درمورد ثابت بودن ساعت… یا چیزی که توجه منو جلب کرد دیوارنویسی های خیلی متعدد توی فیلم بود که همه جا بود، توی مترو توی اتوبوس حتی توی آسانسور بیمارستانی که مادر آرتور در جوانی بستری بود هم یه چیزی نوشته بودن!!!
از طولانی بودن مطلب عذر میخوام.
امیدوارم این مطلب براتون یه فایده ای داشته باشه و ارزش وقتی که گذاشتین رو داشته باشه. ممنون.

kushyar
kushyar
7 ماه قبل

به عنوان کسی که فیلم رو چندیدن و چند بار دیدم نظرم اینه که فیلم به هچ وجه ضعیف نیست!!
هر چند یکسری ایراد بهش وارده…اما این ایراد ها اصلا امتیاز پایین منتقدین رو توجیه نمیکنه!
البته امتیاز پایین منتقد ها به خاطر جریانی که علیه فیلم شکل گرفت، قابل حدس بود(همون داستان خشونت بیش از حد!!)
اما گذشته از همه اینها به نظرم بازی فینیکس عالی بود!!
موسیقی متن حرف نداشت!!
و نکات جالب و عجیب تو فیلم کم نبود!!

اسپویل…

یکی از نکات مهم فیلم یکسان بود ساعت در تمام سکانس ها بود!…(11:11)
انگار آرتور گیر کرده بود تو این تایم.و این برام جالب بود!
هر چند این ثابت بودن ساعت یه جورایی برام این رو ثابت میکنه کل فیلم رویای آرتور بوده!
آرتوی که گیر کرده تو خودش…وتنها راه فرار از این لحظه ی بی انتها(11:11)آزاد سازی جوکر درونش هست!
( ابتدای فیلم زمانی که روانشناس آرتور ازش میپرسه:«چرا دیوونه خونه بودی؟»….آرتور میگه:«کی میدونه!»…در همین لحظه می بینیم که آرتور تو تیمارستان هستش و سرش رو به در میکوبه!…و این در حالیه که کارگردان میخواد ببینی که ساعت در دفتر روانشناس و اتاق آرتور فلک در تیمارستان یکسانه!!…انگار کارگردان از همون اول میخواد از مخاطبش بپرسه رویا یا واقعیت؟!)

خیلی خیلی دوس دارم که فرض بالا به یه نظریه تبدیل بشه…اما…بر فرض اینکه همه ی فیلم توهم آرتور بوده باشه…چطور آرتور مرگ پدر و مادر «بروس وین» رو تو رویاش دیده!!!…اون هم دقیقا بر اساس کمیک؟؟!!

و یا بر عکس، فکر کنیم کل فیلم اتفاق افتاده و در یک بازه ی زمانی جریان داشته و رویایی در کار نبوده…یکسان بودن ساعت در فیلم چجوری توجیه میشه؟!…و یا شباهت خیلی زیاد دو تا روانشناس آرتور!(دو زن سیاه پوست)

به نظرم کارگردان وقتی میخواد یک فیلم رو جوری بسازه که مخاطب رو تو دواهی قرار بده باید به دو تا نکته توجه بکنه:

1-حداکثر یکی از فرضیه ها با کند و کاو حذف بشه
2-هیچ کدوم رد نشن تا مخاطب خودش فرصت انتخاب داشته باشه

ولی فیلم جوری پیش میشه که کلی مثال رد واسه هر دو فرض هست…به نظرم این رو میشه از نقاط ضعف فیلم دونست…فیلم نامه و کارگردانی به اندازه بازی فینیکس و موسیقی متن خوب نیست و همین باعث میشه فیلمی با این پتانسیل در قامت شاهکار ظاهر نشه…

Tiktak
Tiktak
7 ماه قبل
Reply to  kushyar

عجب نکته ای گفتی در مورد زمان
دو بار فیلمو دیدم ولی متوجه ساعت نشدم
دمت گرم
جالب بود

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل
Reply to  kushyar

یکی از بهترین نقد و بررسی (یا نظر) هایی بود که خوندم!
به نکته ی فوق العاده زیبایی اشاره کردی!

مجید
مجید
7 ماه قبل

بیشتر برداشت بود تا نقد و بررسی به نظرم

makan77
makan77
7 ماه قبل
Reply to  kushyar

عجب :/
مث اینکه باید از اول ببینمش

kevin
kevin
7 ماه قبل
Reply to  kushyar

داداچ تمام ذهنیتم از فیلم رفت زیر سوال
این چی بووووود؟؟؟؟!!!!!

N&K
N&K
7 ماه قبل
Reply to  kushyar

من به شخصه با اون تئوری کل فیلم رویاش بوده موافق نیستم چون دوست دارم این اتفاق ها واقعا افتاده باشه
ولی یه تئوری دیگه هست که اون ساعت رو توجیح میکنه همینطور اون حالت خم شدنش بعد از مواجه با توماس وین که هم تو دستشویی هم خونش مثل هم بود
اونم اینه که آرتور داره داستان زندگیش رو برای روانشناس آخری تعریف میکنه و از اونجاییکه برداشت شخصیه خودش از اتفاقاته بدجنسی دیگران و بدبیاری هاش رو زیادی بزرگ میکنه
بعلاوه فیلم صددرصد از نقطه نظر آرتور روایت میشه و جز قتل توماس و مارتا حتی یه صحنه هم بدون حضور آرتور نمی‌بینیم
این تئوری رو بیشتر دوست دارم چون اون ایراد “اغراق آمیز بودن فیلم” که منتقدا میگفتن رو کاملا رد میکنه
خیلی تئوری ها هست بنظرم برداشت های زیادی میشه داشت
در کمیک killing joke که این فیلم ازش تأثیر گرفته جوکر اینو میگه:
If I’m going to have a past, I prefer it to be multiple choice

kushyar
kushyar
7 ماه قبل
Reply to  N&K

خب اینجوری هم میشه بهش نگاه کرد
ولی مشکل اینجاست، وقتی سکانس رقص جوکر روی ماشین(لبخند خون) تموم میشه
ما آرتور رو در تیمارستان می بینیم که داره میخنده…
وقتی روانشناس ازش می پرسه:« به چی میخندی؟»
آرتور میگه:«به یه جوک»…..این جوک خود داستان جوکر شدن آرتور هستش
روانشناس ازش میخواد که جوکش(داستان زندگیس) رو بهش بگه…
اما آرتور امتناع میکنه و میگه:« تو نمی فهمیش.»(داستان زندگیش رو میگه)

با این اوصاف آرتور اصلا داستان خودش رو به روانشناس آخری نمیگه که که بخواد توش بزرگنمایی کنه!

با تمام احترام هر جور که به قضیه نگاه کنی یه جای کار لنگه!

N&K
N&K
7 ماه قبل
Reply to  kushyar

“روانشناس ازش میخواد که جوکش(داستان زندگیس) رو بهش بگه…”
من فکر میکنم با توجه به اینکه تا گفت جوک بروس را بالاسر جنازه پدرمادرش نشون داد منظورش از اون جوک که روانشناس نمیفهمه همون بود: ساختن بتمن
این که عملا آلتر ایگو های جفتشون یه روز متولد میشن
ولی دوباره میگم جای تحیل های متفاوت وجود داره

alireza3397
alireza3397
6 ماه قبل
Reply to  N&K

ایول.
از دید بهش نگاه نکرده بودم.چقد جالب!راس میگی.
اگر منظور به وجود اومدن بتمن نبود اون سکانسونشون نمیداد

alirezapj
alirezapj
7 ماه قبل
Reply to  kushyar

ایول خوب گفتی ولی تاد فیلیپس گفته میتونه چند تا پایان داشته باشه انتخابش با خودتونه ولی من خودم دوست دارم همه اونا اتفاق افتاده باشه.

salvador
salvador
7 ماه قبل
Reply to  kushyar

فیلم زیبایی بود . اما ایراداتی هم داشت که نمونه هایی رو ذکر کردید.
ممنون

Bartholomew
Bartholomew
5 ماه قبل
Reply to  kushyar

شاید باتری تموم کرده بودن خب بودجشون کم بود😐

N&K
N&K
7 ماه قبل

فقط میخواستم بگم این فیلم رو خیلی دوست داشتم
نه انتقادات به فیلم رو میفهمم نه مقایسه هارو چه این جا چه تو سایت های دیگه
یه منتقد تو یوتیوب از همه بهتر گفت: نمیشه جای بازی لجر و فینیکس رو عوض کرد و همین نتایج رو گرفت.
بازی فینیکس بی نقص بود, موسیقی فیلم بی نقص بود داستان, فیلمنامه, کارگردانی, فیلمبرداری همه درجه یک.
من 15 ساله جدی سینما رو دنبال میکنم و خیلی شاهکار ها و خیلی آشغال ها و خیلی فیلمهای میان رده دیدم, عالم سینما نیستم ولی میفهممش و بهش علاقه دارم و بله تاکسی درایور هم دیدم میدونم چقدر عالیه.
شاید جوکر یکی از 10 فیلم برتر تاریخ نباشه ولی قطعا یکی از ده فیلم برتر دهه گذشته و بهترین فیلم 2019 بود, خیلی ساله یه فیلم اینقدر درگیرم نکرده بود.
بعضیا میگن اغراق شده بود, بعضیا میگن ترویج خشونت بود, میگن فیلمنامه و کارگردانیش ضعیف بود و… ولی من جز دوساعت هنر خالص از این فیلم ندیدم.
فینیکس باید اسکار ببره و نبره عجیبه, موسیقی فیلم باید اسکار ببره و نبره عجیبه و وبا تمام احترام به فیلمهایی مثل Irishman و lighthouse و once upon و غیره, اگه این فیلم اسکار بهترین فیلم سال رو ببره خیلی خیلی خوشحال میشم چون برای من بهترین سال بود.
هرکس که وقت گذاشت و خوند ازش ممنونم اگه موافق هستید لطفا لایک کنید.

Moviefan
Moviefan
7 ماه قبل
Reply to  N&K

درود بر شما شير مادر حلالت. دقيقا با شما هم نظرم البته با اين كه جوكر فيلم 14 ام جهان طبق رتبه بندي معتبر imdb هست ولي حتي اگر جزو ده فيلم برتر تاريخ هم باشه من حقش ميدونم و قطعا يك فيلم شناس واقعي ميتونه بفهمه كه چه شاهكاري خلق شده.

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل
Reply to  Moviefan

البته imdb اخیراً یه شایعاتی در مورد تقلبی بودن یکسری از امتیازاتش به فیلم ها مطرحه! (نه در خصوص فیلم جوکر، بلکه در خصوص یکسری فیلم های خاص!)

این رو از این جهت گفتم که فرمودین imdb معتبر هست!

N&K
N&K
7 ماه قبل

imdb رو با نامعتبر بودنش مخالف نیستم چون هرکس با یه ایمیل میتونه ثبت نام کنه و کسی که 10 تا ایمیل داره میتونه ده بار به یه فیلم نمره بده
ولی هنوزم نسبت به Rotten tomatoes و metacritic که کاربرا اونقدر فعال نیستن توش و امتیاز منتقدا هم خیلی بیشتر از اینکه امتیاز به خودِ فیلم باشه خیلی تحت تأثیر جریان های سیاسی/اجتماعی روزه انتخاب خیلی بهتریه چون به هرحال ما تماشگر هستیم و دوست داریم نظر تماشاگرای دیگه رو بدونیم که میشه imdb
بعد شما ببین کدوم فیلمها نمره خوبی دارن تو imdb واقعا همشون فیلمهای خوبی هستن, حالا یه نفر به سلیقش نمیخوره حرفی نیست ولی از نظر قواعد فیلمسازی و تأثیر رو مخاطب نمیشه گفت فیلمهایی بدی هستن
بعلاوه خیلی فیلمها مثل shining یا scarface که زمان خودشون نقدهای خیلی ضعیف گرفتن اگه به لطف imdb نبود نسل امروز اصلا ممکن بود آشنا نشه باهاشون
من متوجه شدم شاید حدود 90 درصد انتقاد ها به imdb بخاطر اینه که طرف فیلمی که دوست نداره رتبه بالا داره تو اون سایت یا فیلمی که دوست داره رتبش پایینه و تشخیص اینجور نظرات خیلی راحته (فیلمهایی مثل همین جوکر یا Dark knight که یه عده از هموطنان همینجوری باهاشون دشمنی دارن و بدبختانه تر طرفدارای هرکدوم هم باهمدیگه مشکل دارن تو بحثا درموردشون همیشه imdb هم وسط کشیده میشه).
من که به شخصه از هر 10 بار 8 بارش نظرم به imdb نزدیک بوده چون هرچقدرم بگیم منتقدا از روی اصول خاصی نمره میدن بازم این حقیقت که اونا هم سلیقه ای نظر میدن و این سلیقه رو بین کلمات درشت مخفی کردن عوض نمیشه و هرکدوم سلیقه متفاوت دارن, اگه اینطور نبود این همه منتقد نداشتیم.
همون نقد خیلی بدی که سایت زومجی واسه جوکر منتشر کرد و بعضی کامنتها دربارش تو اون سایت که واقعا افسرده کنندست رو درنظر بگیر دردشون از کجاست تا متوجه بشی کلا ما ایرانیا یه خورده عجیبیم.
اگه انگلیسیتون خوبه بعضی از این movie reviewer های یوتیوب خیلی سطح دانششون خوبه و کلا نظراتشون قابل اطمینان و بهتر از سایتهای داخلی, من خودم jeremy jahns و chris stuckmann دنبال میکنم خیلی ذهن باز و منصفانه نقد میکنن.

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل
Reply to  N&K

“N&K” عزیز آقا واقعاً ازت ممنونم!

مخصوصاً به خاطر این سه جمله پایانی:

اگه انگلیسیتون خوبه بعضی از این movie reviewer های یوتیوب خیلی سطح دانششون خوبه و کلا نظراتشون قابل اطمینان و بهتر از سایتهای داخلی, من خودم jeremy jahns و chris stuckmann دنبال میکنم خیلی ذهن باز و منصفانه نقد میکنن.

در خصوص کاربرای ایرانی هم باهات خیلی موافقم

N&K
N&K
7 ماه قبل

خواهش میکنم و منم از شما ممنونم
ارزشی که شما برای نظرات ما کاربرا قائل میشید فوق العاده قابل احترام و قابل تحسینه

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل
Reply to  N&K

کاملاً باهات موافقم (گرچه من به اون صورت چیزی از سینما نمی دونم)
ولی خیلی خیلی حرفهات درسته!

شده قضیه ی مقایسه ی فیلم های batman !

Agent of Chaos
Agent of Chaos
7 ماه قبل

اگه imdb معتبر بود الان Joker باید توی ده فیلم برتر تاریخ قرار میداشت.

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل
Reply to  Agent of Chaos

Agent of Chaos عزیز
imdb هم معتبر هست، اما معتبر بودن به نظر من یه مفهوم نسبی هست!
قطعاً بی اعتبار هم نیست، اما اون اعتبار صد در صدی که بخوایم بگیم امتیاز تمام فیلم ها درسته به نظر من یه نفر حداقل منطقی نیست! دلایلش هم متعدده که از حوصله خارجه!

alireza3397
alireza3397
6 ماه قبل
Reply to  N&K

اصلا imdb رو بی خیال 4 نفر از منتقین متا
بهش100 دادن!
و دوتا80!
مقایسه بازیگران رو کاری ندارم هردو عالی بودن ولی دارک نایت هم مثله جوکر 4 تا متای 100 گرفت!

سوشیانس
سوشیانس
7 ماه قبل

بنده فقط می خواستم این رو به نظرات دوستان اضافه کنم که کسانی که با فیلم ارتباط برقرار نکردن یا خوششون نیومده لزوما به معنی نازپرورده بودنشون نیست چون فیلم با همه خوبی هایی که داشت دارای نکته های منفی برای فیلمی در این سطح هم بود. به هر حال من خودم انتظارم از این فیلم بالا بود که البته خیلی برآورده نشد. شاید با دیدن قسمت دوم فیلم تا حدودی نظرم تغییر کنه چون فیلم مثل یه سریال تموم شد از نظر من..

Irishman2019
Irishman2019
7 ماه قبل

من همه دیدگاه ها رو نخوندم که با توجه به زیاد بودنشون طبیعی هم هست ولی برام خیلی جالب بود که با اینهمه فقط یک جا اسم راننده تاکسی به چشمم خورد و همه از دارک نایت حرف میزنن در صورتی که فیلم ارجاعات بسیار واضحی به راننده تاکسی داشت!!! قیاس این اثر با راننده تاکسی درنظر من خیلی خیلی بجاتر از قیاسش با دارک نایت و جوکر نولانه ، حتی اگر بخوایم بگیم آرتور فلک و تراویس بیکل متضاد همدیگه ان!
در کل میخوام بگم این جمله که “”اگر دارک نایت اون جوکر رو نمیداشت این فیلم ساخته نمیشد”” حرف اشتباهی نیست ولی قطعا اگر راننده تاکسی و اون تراویس بیکل ساخته نشده بودن این فیلم هم ساخته نمیشد.

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل
Reply to  Irishman2019

نظرت خیلی جالب بود 🙂
منتظر نقدهای بعدیت هستم

Irishman2019
Irishman2019
7 ماه قبل

خیلی ممنونم لطف دارین ☺️
چقدر خوشحال شدم که بالاخره یه نفر واکنش نشون داد 😅

دوست
دوست
7 ماه قبل

دوستانی که قصد دیدن فیلم رو دارند
فیلم اصلا سبک اکشن و قهرمانی نیست.کلا سبک و ژانر جدا از بتمن نولان هست.
موضوع فیلم اجتماعی و دارم هست. یک تراژدی که نشون میده چطور جامعه و دوستان و اطرافیان می تونند یک فرد رو با تحقیر و بی مهری و بی انصافی به یک هیولا تبدیل کنند.
به نظر بنده اجتماعی بودن فیلم از سایر جنبه های اون قوی تر هست.
تو یه جامعه بشدت طبقاتی که هیچ فرصتی به قشر ضعیف ، اختصاص داده نمیشه. و حتی اون قشرضعیف هم به جون هم می افتند و همدیگه رو داغون میکنند.براحتی انواع جوکر و امثال اون تولید میشه. به نظرم حرف اصلی فیلم این بود.وقتی جوکر و جوکر ها ایجاد شدند اولین کاری که می کنند اینه که مسببین این داستان رو نابود میکنند. ( آقای ویین پدر بتمن).
فیلم زیبایی هست به شرطی که اونو با بتمن مقایسه نکنیم .چون کلا رویکرد و سبک و ژانر به نظر من متفاوت هست.
اگر خیلی رئال و واقعگرایانه نگاه کنیم.اتقاقا داستان جوکر از بتمن زیباتر هست.بتمن یه شخصیت خیالی هست یک منجی مثل زورو، رابین هود و سوپرمن و اون شخصیت های که دوست داریم باشند ولی در دنیای واقعیت عملا نیستند.
ولی جوکر یه شخصیت کاملا واقعی هست که تو هر جامعه ایی وجود داره و خود جامعه اونو میسازه.
جالبه بتمن شروع میکنه که مبارزه با قانون شکنی در جامعه ایی طبقاتی و نا عادلانه که شرکت هایی مثل شرکت پدرش (ویین) سبب اون شدند. فکرشو بکنید که آدم خودش مسبب یه موضوع باشه و بعد بیاد بخاد بااون مبارزه کنه. پولی که برای ساخت اون ماشین بتمن و اون لباس پیشرفته صرف شده. از کجا اومده. اگه کریس از خانواده ویین نبود و اون همه پول و امکانات نداشت چیکار باید میکرد.
حالا در نظر بگیرید اگر همون شرکت پدر کریس ویین به توزیع عادلانه تر ثروت (کمی عادلانه)و ایجاد فرصت های شغلی برای عموم مردم می پرداخت ایا اصلا جوکر و جوکر ها ایجاد میشدند تا بعد بخایی با اونا مبارزه کنی.
در جوامعی که مردم آگاهی کافی و فرهنگ غنی ندارند همواره دنبال یه قهرمان میگردند مثل بتمن. برای اینه که من عاشق بتمن هستم.چون من نشستم و کاری نمیکنم. البته شاید زورم نمیرسه و میخام یکی بیاد همه چیز رو درست کنه. غافل از اینکه منجی ممکنه خودش مسبب این بدبختی باشه.
داستان جوکر بسیار ریشه ایی تر به این موضوع میپردازه .لذا به نظر من از نظر مفهومی با ارزشتر و عمیقتر از بت من هست. (جدا از نولان و Bale در مورد این بزرگوارن قضاوت نمیکنم چون قصه دیگری رو روایت میکنند).
در کل فیلم با ارزشی هست و ارزش صرف وقت رو داره. پس با این دید فیلم رو ببینید.

mahdi
mahdi
7 ماه قبل
Reply to  دوست

بروس وین…نه کریس

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل
Reply to  دوست

دقیقاً همون حرفهایی که می خواستم بزنم رو شما به مراتب بهتر و کامل ترش رو گفتی!

کاشکی هزار نفر مثل شما تو این کشور خراب شده وجود داشت
اینقدر که نون به نرخ روز خور و آدم نفهم (بلانسبت اونایی که نیستن) داریم، آدم با شعور که این چیزها رو بفهمه نداریم! (یا اگه داریم صداشون در نمیاد ! که فرق چندانی با اون نون به نرخ روز خور ها ندارن)

Yahix
Yahix
7 ماه قبل
Reply to  دوست

خوشم اومد ایول

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل
Reply to  دوست

دوست کاشکی نظرت رو راجع به فیلم های دیگه هم می نوشتی ، شما هم خیلی قلم خوبی داری 🙂

Alireza
Alireza
7 ماه قبل

فیلم واقعا عالی بود ولی نه اونجوری که بعضی دوستان میگن جز ده فیلم برتر تاریخ سینماست.یه مشکلی که فیلم داشت این بود که تو شخصیت پردازی ارتور فلک کارگردان ضعیف عمل کرده بود و برای بعضیا درک شخصیت ارتور سخت بود و جوری نبود که خود بیننده خودش رو به راحتی جای ارتور قرار بده و تصمیماتی که ارتور میگرفت رو زیاد منطقی بدونه ولی به شخصه با شخصیت ارتور فلک خودم تونستم همزاد پنداری کنم و خودم رو جای اون بزارم.بعضی صحنه ها بازی فینکس یه کم زیاده روی بود ولی در کل از بازی فوق العاده اش تو فیلم چیزی کم نمیکرد.

alirezapj
alirezapj
7 ماه قبل
Reply to  Alireza

ما که زخم خورده ایم فیلمو با گوشت و استخونمون حس کردیم من یه مرد گنده زار زار گریه کردم صحنه ای که دنیرو میخواست ارتور رو معرفی کنه ولی داشت تحقریش میکرد واقعا این فیلم مال خیلیا نیست نمیتونن درک کنن میگن فیلم منطق نداره چرا ارتور خشن شد تقصیری هم ندارن چون فیلم حالت تخیلی و دور از منطق داره براشون ولی بیشتر ما ایرانیا که داریم تو سختی و افسردگی و نداری دستو پا میزنیم و خیلی عقده داریم و بغضمون دم گلومونو گرفته این فیلم مصداق بارز ماست مثالش همین ی ماه پیش بود که دیدین هممه به قول خود ارتور که گفت مردایی مث توماس وین (میشه گفت مسئولین ما) فک کردند ما هیچی نمیگیم مث پسرای خوب میشینیم اینا بزنن تو سر ما فک نمیکنن که دیگه تا جایی میتونیم تحمل کنیم بعد میزنه به سرمون .

ali
ali
7 ماه قبل
Reply to  alirezapj

مشکل فیلم داستان به شدت ضعیفشه

محسن
محسن
7 ماه قبل
Reply to  Alireza

موافقم
بعضی از دوستان کلا 10 تا فیلم توی عمرشون ندیدن بعد میان میگن جوکر جزو ده فیلم برتر تاریخه!!!!!!!

حسین
حسین
7 ماه قبل
Reply to  محسن

باید تو نداری یا محدودیت خیلی شدید یا بی عشق به دنیا اومد و زندگی کرد تا این فیلم رو فهمید…دیدن این فیلم مثل چاقویی که تا استخون میره درد داره

Defender
Defender
7 ماه قبل
Reply to  Alireza

شخصیت پردازی آرتور فلک کاملا پخته و دقیق بود و بازیگر به بهترین نحو تونسته بود نقش رو بازی کنه، اول از همه باید بدونید که آرتور یک بیمار عصبی بود و علتش دوران کودکی وی بود که مورد سو استفاده جنسی و ضرب و شتم قرار گرفته بوده، حالا یه سری از دوستان میگن تصمیمات آرتور منطقی نبود !!! حتی خودش هم میگه که من فکر میکردم زندگیه من یک تراژدیه اما الان میفهم که یک کمدی بیش نیست.
—–

alirezapj
alirezapj
7 ماه قبل

هرکسی با این فیلم حال نمیکنه چون برای خیلیا قابل لمس نیست اونایی که با ارتور همزاد پنداری کردن درکش کردن و دلشون سوخت فیلم براشون قشنگ بود واسه ی همین منتقدین مشهور و مسولین رسانه امریکا این فیلم رو له کردن و محکومش کردن در حالی که مردم عادی خیلی استقبال کردن به طوری که پرفروش ترین فیلم رده بزرگسال تاریخ شد حالا به هر کس که نتونسته فیلمو بفهمه و سعی میکنه با جوکر لجر مقاییسه کنه یا فیلمو بیاره پایین باید بهش فقط بگیم YOU WOULDN’T GET IT

Hesam
Hesam
7 ماه قبل

ببین دادا مشکل فیلم اونجایی که مارو تو ذهن ارتور نمیره نمیزاره به جای اون فکر کنیم پیش پای شما مریج استوری رو دیدم چقد این فیلم عالیه حتما پشنهاد میشه(بهترین فیلم 2019 از نظرمن) تو این فیلم قشنگ میتونی به جای شخصیتا فکر کنی خودتو جای اونو بزاری این شخصیت پردازی مشکل اول یه مشکل دیگه باگ های خیلی بدی داره یه نمونه اونجایی که ارتور کل رابتش با اون زنه خیالی بود طبیعتا زنگ زدن از برنامه هم باید خیالی میبود و درکل باید به هر اتفاقی می افتاد شک میکرد و خیلی مشکل دیگه
دوستان یه چیزی بگم من نه میخوام بگم من خیلی حالیمه از فیلم و این جور چیزا من فقط نظر خودمو میدم شما هم نظر بدین با حرف من مخالفت کنین بگین نه شخصیت پردازی عالیه ولی خاهشن نگین تو چیزی نگو تو هیچی نمفهمی برو هر چی دوست داری ببین و….

Defender
Defender
7 ماه قبل
Reply to  Hesam

😐 چشمام رو سوزوند خوندنه نظرت 😐 هیچ وقتم قرار نبوده که تو بتونی خودتو جای آرتور قرار بدی، فکر کردی چه چیزی شخصیت آرتور رو کامل میکنه؟ اگه هرکسی میتونست که خودشو جای آرتور ببینه و به جاش تصمیم بگیره که میشد یه فیلم کلیشه ای. علاوه بر اینا شاید الان زندگیه خوبی داری و این چیزا برات قابل درک نباشه.
در ضمن رابطه آرتور با اون زن خیالی نبود (نه اون تعریفی که خیالی در منظر شما داره) فقط آرتور اون رو در کنار خودش تصور میکرد تا بتونه به احساسی که داره قلبه کنه ولی بعد از فهمیدن حقیقت راجب مادرش از شدت خشم و اندوه نتونست تحمل کنه و این حباب رو ترکوند. تمام سکانس ها واقعا اتفاق افتاده حتی تعقیب کردن زنه هم واقعی بود به جز اینکه زنه هیچوقت متوجه نشد، یعنی هر سکانسی که زنه با آرتور صحبت میکرد فقط ذهن آرتور بود که میخواست به خودش التهام بده. پس هیچ چیزی توی داستان دروغ نبوده و تمام سکانس ها اتفاق افتاده.
با اینکه من طرفدار فیلم جوکرم اما به شخصی که میگه داستان جوکر چرت بود بیشتر احترام میزارم تا کسی مثل شما که میاد یه چرت و پرتی سر هم میکنه میگه فیلم باگ داشت (بااااااااگ ((:).

Hesam
Hesam
7 ماه قبل
Reply to  Defender

شما اصلا شخصیت پردازی رو نمیفهمی منظورم من اینه که با توشجه به شرایط تسمیمات یک شخصیت با توجه به منطقی که خودش داره منطقی باشه حالا من نمیخوام مقایسه کنم و جوکر نولان این ویژگی رو داره و در مورد باگ ها از تک تک صحنه های فیلم میشه باگ دراورد فیلم مثلا میخواست مارو با اون صحنه خیالی بودن رابتشون سوپرایز کنه ولی بعدش با توجه به اینکه آرتور میفهمه که مثل مامانش توهم میزنه باید بقیه چیزایی که دیده بود توهم میبود یک صحنه بده دیگه ای که داره جایی هست که پلیسا میان ازش میپرسن قضیه خنده هات چیه جوکر میگه خودتون چی فکر میکنین کلیشه ای ترین دیالوگ ممکن بود و از حرف طف بهش نگاه کنی منطق نداره و در مورد احترام گذاشتن اخر کامنت گفتم من به هیچ کس توهین نمیکنم دارم نظرمو میدم شما میتونی هر سلیقه ای داشته باشی من با این فیلم به این دلایل که گفتم حال نکردم

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل
Reply to  Hesam

نظر شما محترم ولی من فیلم “داستان ازدواج” رو که شما می گید رو حتی 30 دقیقه ی اولش رو نتونستم تحمل کنم!

منظورم اینه واقعاً سلایق متفاوته اما اونهایی با جوکر ارتباط برقرار می کنن که تو زندگیشون سختی زیاد کشیده باشن یا از قشر دردمند جامعه با خبر باشن!

حدس من اینه شما چیزی از درد و رنج و بدبختی و فقر و تحقیر و توهین طبقات بالادست به پایین دست نمی دونی! (شایدم اشتباه می کنم)

Hesam
Hesam
7 ماه قبل

داداش بحث زخم خورده نخورده نیس مگه حتما باید ادم باید زجر کشیده باشه تا بتونه فیلمو درک کنه قثط کافیه یه انسان باشی تا ببینی یکی که داری زجر میشکه چه حس وحالی داره شخصیت جوکر تو این فیلم به هیچ وجه قابل درک نیس و فیلم به شدت کلشه ایه مخصوصا اون صحنه های که میگرین میزننش

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل
Reply to  Hesam

بله حتماً باید زخم خورده یا درد کشیده باشی تا بتونی حال کسی که زخم خورده یا درد کشیده هست رو درک کنی 🙂 (سواره هیچوقت خبر از حال پیاده نداره)

حسام جون دیگه از این واضحتر نمی تونستم بگم
البته نظرت محترمه ها!

alieza3397
alieza3397
7 ماه قبل
Reply to  Hesam

حسام داداش حرفت منطقیه و هرکسی یکسری معیار هایی برای خودش دازه تا بتونه فیلم براش جذاب باشه.یکی داستان براش مهمه.یکی بازیگر یکی همزاد پندازی.یکی منطق.یکی… و ..و وبنده از هیچکدوم اینا ایرادی نمیگیرم حرفم چیزه دیگه ای هست.
تااونجا که متوجه شدم ملاک اول شما برای لذت بردن از فیلم همزاد پنداریه که بتونی خودتو جای طرف بذاری ونظر شماکاملا قابل احترامه.ولی دوست عزیز،فیلم یک مقوله بسیار گستردس و با بینهایت موضوعات مختلف و اگر مخاطب بخواد با هرکدوم از اونا همزادپنداری کنه یه سری مشکلات پیش میاد.
فیلم هایی هستند که همزاد پندازی با اونها غیر ممکنه.مثلا شما سکوت بره هارو تصور کنید.شما چطور میتونید با دکترهانیبال همزاد پنداری کنید؟؟!یک روانی آدم خوار که از کارش لذت هم میبره.و مهم تر فیلم جوکر حتی شخصیت جوکر.شاید به نظر اکثر اهل سینما ایفای نقش درست جوکر سخت ترین نقش هاست.چیزی که ستاره های سینما به سختی تونستد ایفا کنند.جک نیکلسون و هیث لیجر و داستان های مرگش و…که کاری باهاش ندارم.حرفم اینه چیزی که این بازیگران فوق العاده به سختی از پسش بر اومدن.ما افراد معمولی که ذره ای از بازیگری رو درک نمیکنیم.چطورمیتونیم با این شخصیت بسیار پیچیده همزاد پنداری کنیم؟!
حرفت درباره باگ ها هم درسته من نمیگم این فیلم بی نقصه.چرا باگ هایی هم داره.ولی نظر شخصی من اینه
بعد از دیدن فیلم.بدون تعصب و تصمیم سریع.یه ترازو تو ذهنتون بسازید و نقاط قوت وضعف فیلمو سبک سنگین کنید ببینید کدومش میچربه.بعد نظربدید.نظر شخصیمه و به کسی تحمیلش نمیکنم.برای من این باوجود یکسری باگ انقدر نقاط قوت زیادی داشت اصلانقطه ضعف به چشم نمیومد.شاید برای شما عکس این اتفاق بوده.ولی ایراد فیلم نیست داداش.با سلیقت جورنبوده.ببخشید طولانی شد

حسام
حسام
6 ماه قبل
Reply to  alieza3397

کامنتتو دوست داشتم من در طول فیلم واقعا هر کار کردم که با این فیلم حال کنم نشد در صورتی که با سکوت بره ها واقعا حال کردم اونجا دکترهانیبال شخصیت اصلی نیس و به نطرم توضحاتی که دربارش میده کافیه ولی اینجا جوکر شخصیت اصلیه و ما رو به عمق شخصیت نمیبره این اتفاقای کلیشه ای که تو فیلم گذاشت هر روز برای همه اتفاق میوافته ولی فیلم اشاره نمیکنه که چی باعث میشه آرتور به جوکر ما تبدیل شه میفهمی منظورمو فیلم کلا گنگه نه این که پیچیده باشه تکلیف خودش با خودش معلوم نیس نمیدونه میخواد چی کار کنه انگار آرتور داره یه سری اتفاقای رندم رو پشت سر هم انجام میده

زهرا
زهرا
7 ماه قبل

محشر بود به تمام معنا … ادم دردکشیده و تحقیر شده فقط درک میکنه جوکر و … از موسیقی متنش که نگم فوق العاده بود کمتر فیلمی دیدم که به این شدت تحت تاثیرم بزاره انگار مغزم متلاشی شده از اون همه درد نهفته
هر فردی یه هپی درون داره اگه سرکوب بشه تبدیل میشه به یه جوکر محض , خواه با زخم زبون , خواه با ترد شدن و یا حتی به سادگی یه پوزخند
ما دنیای انسان سرکوب شده رو به اتش میکشیم و اون قابلیت به اتش کشیدن یه دنیا رو داره …

alirezapj
alirezapj
7 ماه قبل
Reply to  زهرا

خیلی زیبا گفتی یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه بچه ای که قبیله اش بهش محبت نکردن و سرد بود اون قبیله رو به اتیش میکشه که گرماشو حس کنه

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل
Reply to  alirezapj

پسر این کامنتت استخونامو سوزوند! : بچه ای که قبیله اش بهش محبت نکردن و سرد بود؛ اون قبیله رو به اتیش میکشه که گرماشو حس کنه

خیلی سنگین بود لعنتی! بابا دمت گرم انصافاً

میثم
میثم
7 ماه قبل

بعضی وقتی جامعه به جایی میرسه که شدیدا نیاز به فروپاشی داره
اگه همچنان سعی کنیم نادیده بگیریم و درک نکنیم
این قابلیت خود گول زدن و نفهمیدن خیلی قوی و پنهان عمل میکنه

Napoleon
Napoleon
7 ماه قبل

فیلم خیییلی قشنگی بود
یک اثر روانشناختی ک سیر تحول شخصیتی یک فرد از سطح پایین اجتماع رو نشون میده
شاید در نگاه اول این تحول یک نزول یا سقوط اخلاقی بنظر بیاد ولی بنظر من این سیر حرکتی بسمت تکامل هست(در شخصیت جوکر)
انگار داره ب اون چیزی ک درش نهفته بوده میرسه
وقتی ک داره ازون راه پله ها رقص کنان و خنده بر لب پایین میاد مثل یک پر احساس سبکی و نشاط میکنه!
نشاطی ک از ابتدای فیلم بهیییچ عنوان توی چهرش و زندگیش دیده نمیشد!
در اون سکانس مثل پروانه ای میمونه ک از پیله دراومده………
(پیشنهادم حداقل دوبار دیدن این فیلمه)

Kusham
Kusham
7 ماه قبل
Reply to  Napoleon

نظر منه نپرید ب جونم
یکبار دیدن فیلم کافی بود چون داستان،محور اصلی فیلم بود و برا بار دوم کمی حوصله سربر میشه
از فیلمای امسال جوکرو مرد ایرلندی از روزی روزگاری بهتر بودن ولی من سه بار روزی روزگاریو دیدم و اونا هرکدوم یبار چون صحنه های خود فیلم و لذت از بازیگرا تو روزی روزگاری مطرح تر بود بشخصه صحنه بروسلی و رقص مارگوت رابی و اخر فیلمو ده بار دیدم😂

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل
Reply to  Kusham

نپرید به جونم رو خیلی با حال گفتی :)))))

واقعاً یه سری ها (بلانسبت اونایی که نیستن) اینطوری هستن

Dany
Dany
7 ماه قبل

نمیخوام این رو با لجر مقایسه کنم. این فیلم در نوع خودش عالی بود. کسانی که دارند این رو با دارک نایت مقایسه میکنن سخت در اشتباه اند. ژانر دارک نایت اکشن و هیجانی بود اماا این فیلم مفهومیه نباید توقع صحنه های اکشن رو داشته باشند.
واقعا کسانی که فیلم رو درک کنند میتونند به درد عمیقش پی ببرند. دردی که همه ی مردم قادر به درکش نیستند. کسایی که نمیتونن خودشون رو با جای دیگرون قرار بدن.

MMD
MMD
7 ماه قبل

در یک کلام عالی بود

Hesam
Hesam
7 ماه قبل

اصلا فیلم خوبی نبود شخصیت پردازی جوکر خیلی بد بود اصلا قابل درک نبود و منطق نداشت هیث لجر جوکری بود که بی منطق بود ولی منطق خودش رو در همون بیمنطقی داشت این فیلم یه افتضاح بود تنها نکته مثبت فیلم بازی خواکین فینکس بود احتمالا همتون با من مخالف زیرشم کلی کامنت میزارین که چرت نگو من نظرمو دادم

محمود
محمود
7 ماه قبل
Reply to  Hesam

جواب نمیدم چون you wouldn’t get it

علی
علی
7 ماه قبل
Reply to  محمود

الان منطق تو همین یه جمله ساده اس !!!
این فیلم فیلم خوبیه اما فقط یه فیلم احساسیه و سودشم تو جیب همونایی میره که جوکر ازش بدش میاد

ALI
ALI
6 ماه قبل
Reply to  محمود

فیلم میتونست خیلی بهتر باشه

Dark_Passenger
Dark_Passenger
7 ماه قبل
Reply to  Hesam

شخصیت پردازیش خیلی بد بود؟ داداش یکم در مورد شخصیت پردازی برامون توضیح بده

alirezapj
alirezapj
7 ماه قبل
Reply to  Hesam

استاد یه کلاس تفسیر شخصیت پردازی کاراکتر پردازی برامون بزار یکم استفاده کنیم از دانش وسیعتون .. جدا از شوخی ارتور اول فیلم رو ببین بعد اخر فیلم دوباره ببین همونه؟ نه دیگه ارتور نیست جوکره ..بهترین فیلم از نظر character development بود نشون داد که چطوری یه مرد افسرده تنها به یک قاتل روانی تبدیل شد اگه منطق فیلم رو میپرسی عزیزم فیلم ضد کاپیتالیسم یا سرمایه داریه یعنی جامعه سرمایه داری اینقد خطرناکه که قشر ضعیف از توش چی درمیاد

Hesam
Hesam
7 ماه قبل
Reply to  alirezapj

ببین دادا مشکل فیلم اونجایی که مارو تو ذهن ارتور نمیره نمیزاره به جای اون فکر کنیم پیش پای شما مریج استوری رو دیدم چقد این فیلم عالیه حتما پشنهاد میشه(بهترین فیلم 2019 از نظرمن) تو این فیلم قشنگ میتونی به جای شخصیتا فکر کنی خودتو جای اونو بزاری این شخصیت پردازی مشکل اول یه مشکل دیگه باگ های خیلی بدی داره یه نمونه اونجایی که ارتور کل رابتش با اون زنه خیالی بود طبیعتا زنگ زدن از برنامه هم باید خیالی میبود و درکل باید به هر اتفاقی می افتاد شک میکرد و خیلی مشکل دیگه

htyuiuyu
htyuiuyu
7 ماه قبل
Reply to  Hesam

هر نویسنده ای هر طور بخواد می نویسدش. این یه دنیای دیگست سرش دعوا نکنید.
فکر کنم هیچ وقت کیک هاش رو نخوندی.

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل
Reply to  Hesam

نظر شما محترم

اما به نظر من فیلم بسیار بسیار زیبایی بود!
به طرز وحشتناکی زیبا بود!

اونایی هم که می ان فحش می دن و فرهنگ خانوادگیشون رو زیر کامنت ها داد می زنن، یه مشت نو جوون عقده ای هستن که تربیت خانوادگیشون ایجاب می کنه، از اونها نباید دلگیر شد، عقلشون در حد همون توهین کردنه، یه مشت گوساله که ولشون کردن تو جامعه تا دیگران رو ترول کنن!

alirezapj
alirezapj
7 ماه قبل

جوکر جرد لتو یه ادم نرمال بود که میخاست خودشو دیوونه نشون بده واسه همین مسخره بود ولی این جوکر دیوونس ولی میخواد مث بقیه نرمال باشه واسه همین خیلی دردناکه دیدنش اشک ادمو درمیاره

MoEghbali
MoEghbali
7 ماه قبل

سلام دوستان وقت بخیر!
اول اینکه این فیلم لایق پرفروش ترین فیلم هست ( الان بعضیا میگن نه ترو خدا تنهایی فکر کردی 😂 )
و دوم اینکه، آقایان و بانوان عزیزی که فیلمد دیده اید؛ نه اسپویل کنید و نه با لجر مقایسه اش کنید.
روز خوبی داشته باشید😘

اسماعیل
اسماعیل
7 ماه قبل
Reply to  MoEghbali

کسیکه رو اسپویل حساسه خودش باید از خوندنه کامنتها خودداری کنه وگرنه گناه اسپویل شدن گردن خودشه.

Dan
Dan
7 ماه قبل
Reply to  MoEghbali

نه تورو خدا تنهایی فکر کردی😶

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل
Reply to  MoEghbali

نگرانی از گفتن نظر رو بخاطر یه مشت گوساله که زیر کامنت ها فحش می دن یا ترول می کنن بریز دور!

راحت نظرت بگو حتی اگه نیازه با دو تا دستات ادای خرگوش در بیاری که طرف مقابل بهش بر نخوره! 🙂

GoddessRST
GoddessRST
8 ماه قبل

موافقم دقیقا جوکر دارک نایت برای چندسال بعد بود و واقعا روانی بود ولی این جوکر داشت روند روانی شدن یک انسان افسرده رو نشون میداد که با مردم عادی کاری نداشت و هنوز ترحم داشت ولی جوکری که هیت لچر بازی کرد مردم بیگناه و گناهکار براش اهمیتی نداشت

alirezapj
alirezapj
7 ماه قبل
Reply to  GoddessRST

اونجا که کوتوله رو نکشت (چون بهش بدی نکرده بود) اون قسمت خوب نشون داد که جوکر الکی دست به کشتن مردم نمیزنه انتقامشو از کسایی میگیره که تحقیرش کردن کوچیکش کردن لهش کردن… دیگه نتونست تحمل بکنه جامعه مریض و مردم بی رحمی که زندگی شو سیاه کرده بودن

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل
Reply to  GoddessRST

مردم عادی؟!

یعنی الان اینایی که بنزین شد 3000 تومن ظرف یک شب و جیکشون در نیومد، مردم عادی حساب می شن؟!

من اگه جای جوکر بودم همه ی این گوسپندها رو سر می بریدم!
باز خوبه اون با انفجار کار رو جلو می برد

باید این همه مردم عادی نون به نرخ روز خور که می بینن مردم فقیر دارن له می شن تو این خراب شده و صداشون در نمیاد اما داد مرگ بر آمریکاش هر بیمارستانی رو به لرزه در می آره، ریخت تو دریا!

جوکر مردم عادی رو نمی کشت! گوسپند ها رو که نماد بدبختی بودن می کشت!
اگه اون سکانس کشتی رو یادت باشه، خیلی راحت گذاشتشون تا خودشون خودشون رو بکشن یا آزاد کنن!

هیچ کدوم از مریدان جوکر به زور بهش خدمت نمی کردن اگه یادت باشه!

محمد
محمد
8 ماه قبل

انقدر مقایسه نکنید لامصبا هیث لجر به یک شکل عالی بود و فینیکس به یک شکل این جوکر با اون جوکر فرق میکنه یا حداقل جوکر شوالیه تاریکی چند سال بعد اینه به نظر من لجر برای اون جوکر ساخته شده بود و نمی تونست به اندازه فینیکس توی این جوکر خوب باشه و همین طور فینیکس هم نمی تونست توی شوالیه تاریکی به خوبی لجر باشه

محمد
محمد
8 ماه قبل

فیلم های جوکر لجر خیلی اکشن تخیلی و خیلی توش تیر اندازی داره و فقط الکی و سرگرم کنندست اما جوکر فینیکس اصلا قابل مقایسه با فیلم تخیلی نیست و خیلی واقعی و به واقعیت شبیح دارهو خیلی احساسیه و باید درس گرفت از این فیلم . من که واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم تا حالا همچین فیلم زیبایی تو عمرم ندیده بودم . متاسفانه این فیلم رو هرکسی هم نمیفهمه . امیدوارم که این فیلم
رو همه تاثیری گذاشته باشه . واقعه لیاقت پرفروش ترین فیلم رو داره

اسب عرب
اسب عرب
8 ماه قبل
Reply to  محمد

چقد عن خوردی

شفیع
شفیع
7 ماه قبل
Reply to  اسب عرب

ادب داشته باش بیشعور.هرکس یه نظری داره

اسماعیل
اسماعیل
7 ماه قبل
Reply to  اسب عرب

اسب حیوان نجیبی است.
بهتر اسم خودتو به خر عرب تغییر بدی.

alirezapj
alirezapj
7 ماه قبل
Reply to  اسب عرب

خر جان منظورش رو رسوند طرز بیانش بد بود تو هم عن نخوری بد نیست

Irishman
Irishman
8 ماه قبل
Reply to  محمد

اولا فیلم جوکری که هیث لجر نقشش رو بازی کرد تخیلی نبود دوما من نمیفهمم شماها چرا این دوتا فیلم رو باهم مقایسه میکنید من خودم عاشق جفت این فیلمام و قابل مقایسه با همدیگه نیستن هردوتا فیلمای قدرتمندی هستن و واقعا نباید مقایسه بشن من نمیفهمم این چه کاریه همه دارن انجام میدن تازه کارشناسی نظر میدن به نظرشون کاملا هم دارن حرف درستی میزنن

رضا
رضا
8 ماه قبل

من نمیدونم شما عزیزای که مثلا از فیلم سر در میارید چرا اینقدر لجر و فینیکس رو مقایسه میکنید اخه آدمهای عاقل اینا نقششون و شرایطشون فرق میکنه جوکرِ لجر به اخر دیوانگی و تبهکاری رسیده بود و کاملا شخصیت خودشو قبول کرده و تجربه ای چندین چند ساله تو خلافکاری داشت پس باید لجر نقشی کاملا دیوانه و کاریزماتیک رو بازی کنه کسی زخم خورده از جامعه ولی فینیکس نقشی رو بازی کرد که تبدیل یک بی گناه معصوم با هزاران بیماری و بدبختی و فشار های اجتماعی شروع به درک و فهم اطراف پیرامون خودش میکنه و تصمیم میگیره که باید شرایط تغییر کنه و نباید ضعیف و دل رحم باشه و ما تو این فیلم شاهد این تغییریم و باید امتیازی که به این فیلم میدیم بر اساس نحوه نمایش تغییر توسط فینیکس باشه که به نظر من کاملا قابل قبول و عالی تبدیل یک بی گناه و شروعی برای یک تبهکار خطرناک رو به نمایش گذاشت

دوکی
دوکی
8 ماه قبل

سه چهار سالی بود یه فیلم در این سطح ساخته نشده بود
به جرعت این فیلم جزو 20 فیلم برتر تاریخه
گزارش به راننده تاکسی و ساکنس های شوالیه تاریکی دیوانه کنند بود
هرچند انمکه کدومو دوست داشته باشی سلیقه ایه
ولی خواکین تو این فیلم یکی از برترین جوکر های تاریخ رو بازی کرد

حمید
حمید
8 ماه قبل
Reply to  دوکی

ریدی

علی
علی
8 ماه قبل
Reply to  حمید

ن اونی ک ریده تویی مغز فندقی

علی
علی
8 ماه قبل
Reply to  دوکی

دقیقا، به نظر من یک رده از شوالیه تاریکی بالا تر بود این فیلم.

Ajex
Ajex
8 ماه قبل
Reply to  علی

یک رده بالاتر از دارک نایت نولان؟ درست نیست مقایسه کنیم اما اون فیلم حالا حالا ها تکرار نخواهد شد

محمد
محمد
8 ماه قبل
Reply to  علی

باهم مقایسه نکن چه ربطی به هم دارن این با اون خیلی فرق داره خیلی !!!

Zoso
Zoso
8 ماه قبل
Reply to  دوکی

بهترین نبود ولی فیلم خوبی بود. چون تازست احساساتی نظر میدید. یکی دو سال بگذره بهتر میشه نظر داد

Majid
Majid
8 ماه قبل
Reply to  Zoso

مگه گوشی یا چیزی ک بعد یه مدت باید نظر داد…🤣🤣🤣😂

𝕬𝖞𝖍𝖆𝖓
𝕬𝖞𝖍𝖆𝖓
8 ماه قبل

فیلمی جسورانه، ویرانگر و در نهایت بسیار زیبا. تاد فیلیپس و واکین فینیکس با این اثر نه تنها یکی از نمادین‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های شرور در تاریخ سینما را بازسازی کردند، بلکه یک داستان کامیک بوکی را هم دوباره به تصویر کشیدند!

هنرنمایی تکرارنشدنی و بی نظیر واکین فینیکس

موسیقی متن بسیار با فضای فیلم سازگار است، در واقع موسیقی به جای تاثیر گرفتن از خود فیلم، روی آن تاثیر ملموسی گذاشته است.

سکانس های رقص، غافلگیرکننده و به یادماندنی هستند!

در کل بهترین اثر تاریخ سینما بشمار میره! :))

پدر
پدر
8 ماه قبل

واکین فینیکس خودش انگار روانیه، چه طوفانی کرده، اسکار داره، میگم داره نگو نه. روح هیث لجرو‌ شاد کرد. ایناییم که میگن لجر لجر، اگه لجر اوردوز نمیکرد نه میشناختنش نه فیلماشو دیده بودن، خیلیا هنوز قیافه واقعیشون ندیدن، فک میکنن همون گریم جوکر خدادایه. خخخ. خدابیامرزتش، اسطوره بود. حالا بشین اونجرتو ببین، بابا میخواد دوباره جوکر ببینه..

theeyn
theeyn
8 ماه قبل

بر اساس واقعیت نبود ولی عمیقا درکش کردم و همین تنها دلیلی بود که باهاش ارتباط برقرار کنم و با ناراحتی و افسوس ازش لذت ببرم. به عقیده بنده کارگردان سعی در مطرح کردن سوالی از مخاطب داشت و اونم این بود که آیا آرتور فلک، از دوران کودکی خودش صدمات و آسیب های روحی حال حاضر رو دیده یا از اجتماعی که در حال حاضر درش زندگی میکنه ؟ نکته جالب و تامل برانگیز فیلم همینجا بود که به هیچ عنوان لازمه تبدیل شدن به یک هیولا به روحیات و شرایط دوران کودکی وابسته نیست و این تنها به جامعه و سلامت اجتماع برمیگرده که میتونه به راحتی یک انسان بالغ رو به ورطه ی نابودی بکشه.

الیاس
الیاس
8 ماه قبل

واقعا از تاد فلیپس انتظار نداشتم که فیلمی با این دقت بالای روانشناختی بسازه، بسیار عالی این واقعیت رو به تصویر کشید که برای هیولا شدن یک انسان کافیه به اون حس “شرم” و “حقارت” رو تزریق کنی که دست به هرکاری بزنه تا از گیر این دو حس ویرانگر رها بشه.
واقعا کار بینظیری بود و بازی عالی از فونیکس

i am not a fan and i just like watching movies
i am not a fan and i just like watching movies
8 ماه قبل

فاز خیلیاتونو درک نمیکنم
کاراکتر اول یک فیلم فلسفی درجه یک رو دارید با برترین ویلن تاریخ سینما مقایسه میکنید!
تو ژانر جوکر که حالا مثلا فلسفیه فیلمای خارق العاده ای مثل inception وجود دارن ولی توی ژانر اکشن علمی تخیلی یک ویلن نام ببرید که حتی به گرد پای جوکر نولان برسه (تانوس تا حدودایی خوب بود ولی نه در اون حد)ویلنی که بشه باهاش همزاد پنداری کرد،از بازی هیث لجر در نقشش لذا برد و معنی تک تک دیالوگاشو بشه در واقعیت یافت. روحش شاد و یادش گرامی

جواد
جواد
8 ماه قبل

شیر مادرت حلالت من این فیلمو ندیدم ولی میدونم در حد لجر نیست کسی نمیتونه مثل لجر باشه

دوکی
دوکی
8 ماه قبل
Reply to  جواد

شما دیگه واقعا…
داداش اول ببین بعد نظر بده
این فیم قطعا بهترین فیلم ساله
خوکین نقش جوکر بازی نمی کرد
نقش هیث لچرو بازی می کرد
و
ئاقعا از نظر هنری جز و20 فیلم برتر تاریخ خواهدبود

علی
علی
8 ماه قبل

آخه تو گلابی چی سرت میشه ک بیای نظر بدی چی بهتره چی بدتر
بقرآن اگه همین لجر الان زنده بود تو کلنگ نه میشناختیش نه اینجوری سنگشو به سینه میدی لجر معرکه بود ولی فینیکس همونقدر عالی بود معرکه بود حتی بهتر
تو برو همون اونجرتو ببین با
تورو چه ب درک همچین فیلمی
فینیکس اون جوکریه که تمام دنیا باهاش ارتباط برقرار کردن

مهران شایان
مهران شایان
8 ماه قبل
Reply to  علی

علی به وضوح با این طرز بیانت گلابی خودتی.
Spidey خیلی قشنگ و منطقی مطلب رو مطرح کرد و کاملا هم درست می‌گه. ولی تو…
متاسفم برات

i am not a fan and i just like watching movies
i am not a fan and i just like watching movies
8 ماه قبل

واقعا خوشحال شدم دیدم یه نفر بدون موضع گیری مطلبمو خوند
ممنون شایان جان

بهمن
بهمن
8 ماه قبل

آقا شما چرا این قدر باهم بحث میکنین.بلاخره هرکسی یه نوع سلیقه و یه نوع طرز نگاه به این فیلم یا هر فیلم دیگه ای داره.بعضیا کمیک های مارول و دوست دارن بعضیای اکشن های دی سی.
باید به نظر و طرز فکر و سلیقه هرکس احترام گذاشت.
بدرود.
درضمن این فیلم عالی بود.
و جوکر با جوکر کریستوفر نولان زمین تا آسمون متفاوت بود و هیچ ربطی به اون نداشت.موضوع چیزه دیگه ای است.

ReZa
ReZa
8 ماه قبل

بازیه واکین فینکس بی نظیر بود. ی جوری ک انگاری واقعا شخصیت خودشه. نقش بازی نمیکرد بلکه توی فیلم زندگی کرد.

mmad
mmad
8 ماه قبل

فیلم درک بالایی می خواد اونم برای کسایی که شخصیت جوکرو دوس دارن

amlmbr
amlmbr
8 ماه قبل

هیث لجر بازیگری است تمام نشدنی که البته دیالوگ هایی هم که میگفت مهم بود ولب بازم اسطوره است
و در اخر اینکه درود بر کریستوفر نولان و هیث لجر فقید

Imawn.ag
Imawn.ag
8 ماه قبل

فقط کسایی این فیلمو میفهمن که تو شرایط اخلاقی اون شخصیت بودن…
شمایی که تو پرِ قو بزرگ شدی برو همون اکشنتو نگا کن.اینا برات سنگینه

امید
امید
8 ماه قبل
Reply to  Imawn.ag

خود درگیر

Joke
Joke
8 ماه قبل
Reply to  Imawn.ag

نظر کسایی ک میدونستم فیلمو دیدنو مستقیم یا غیرمستقیم ازشون شنیدم یکی میگف چی بود این جوکر جوکر میکردن همش همین بود اونیکی ج میداد واسه این محبوب شدع ک همزمان باهاش هیچ فیلم مطرحی نیومد و تنها فیلمی بود ک روش هزینه شده واس همین کسی نتونس رقابت کنه باهاش و ورورورور…
ولی میتونم بگم متسفانه فقط من بودم که با وجب به وجب وجودم حسوحالشو درک کردم و فقط من بودم ک موقه بحث درمورد فیلم ساکت ی گوشه مینشستم و فقط گوش میکردم…
نمیگم فیلمو درک نکردن بحث کردن درمورد یچیزی مستلزم درکشه ولی جدال، جدال بین درک غلط با کج فهمی و خو نگرفتن با جو کاراکتر اصلی بود و کسایی باش خو گرفتن ک یا حال حاضر یا برهه ای از زندگیشونو ب اون شکل گذروندن و درک حسی ک اینجور ادما نسبت ب دنیا دارن برای عموم عملن غیرممکنه درواقع کلن کسی تلاش نمیکنه ک یه همچین ادمی رو درک کنه میدونی چرا؟؟
**چون این ادما کل زندگیشون نامرئی بودن :)**
اگ میفهمی چی میگم یا خیلی دلسوزی‌..
یا خیلی باهوشی..
یا ی بدبخ مثه من :’)
بی سلام.. نامه تمام✋

مهدی
مهدی
8 ماه قبل

میدونی این کارگردان فقط اومد نقش خاص جوکر فیلم نولان رو برداشت برا خودش که بتونه فروش بالایی داشته باشه که اتفاقا عالی هم فروخت، الان همه کسایی که رفتن سینما فقط به امید دیدن یه جوکر نولانی دیگه رفتن و خیلی ها نا امید شدن…

matt
matt
8 ماه قبل
Reply to  مهدی

هیشکی نا امید نشده.
بشین فیلم رو ببین

MoeiN
MoeiN
8 ماه قبل
Reply to  مهدی

شمام برا خودت منتقد شدی از جانب خیلیا صحبت میکنی
اگه هیث لجر زنده بود جوکر نولان انقدر محبوب نبود
خود من طرفدار شخصیت جوکرم برام مهم نیست جوکر نولان باشه یا تاد فیلیپس یا جوکری که جرد لتو بازی کرد
محتوای فیلمه که مهمه دیالوگای جوکر نولان بود که منو عاشق این شخصیت کرد
الآنم محکم میگم واکین فینیکس واقعا این نقشو عالی بازی کرد خیلی بالاتر از انتظار
پس بشین نگا کن اول

i am not a fan and i just like watching movies
i am not a fan and i just like watching movies
8 ماه قبل
Reply to  MoeiN

@moein
دلایل محبوبیت جوکر نولان با هنرنمایی هیث لجر خیلی چیز ها هستند:
۱:کا گردانی بعضی پارت های فیلم
۲:خلق برترین ویلن تاریخ سینما با تلفیق کارگردان خارق العاده و بازی خارقالعاده
۳:دیالوگ های ماندگار که امثال تک تکشون تو واقعیت وجود داره
ولی اینی که تو گفتی جزوشون نیست

MoeiN
MoeiN
8 ماه قبل
Reply to  مهدی

در ضمن نقش جوکر خاص نولان نیست
و نولان کلا ظاهر و شخصیته شخصیت های منفی رو به کلی خراب میکنه
نه جوکر و نه بِین شخصیتای واقعی کمیکیشون بودن
کافی بود برای جفتشون بازیگر اشتباه انتخاب کنه تا نزولی اکید خودشو بزنه زمین
کلا سیستم نولان اینجوریه

zeus
zeus
8 ماه قبل

نصف اونایی که دارن با فیلم جوکر مارو زخمی میکنن . دارن ستایش ۳ میبینن 🙂

negar
negar
8 ماه قبل
Reply to  zeus

وای عالی بود :))))))

ali
ali
8 ماه قبل
Reply to  zeus

پاچیدم 🙂 باحال بود

mahdi
mahdi
8 ماه قبل

کسایی که هیث لیجر هیث لیجر یعنی اصلا طرفدار فیلم دیدن و فهمیدن موضوع نیستن فیلم براشون تفریحه
این دو فیلم سبک خیلی متفاوتی داره اون جنایی بود این اجتماعی پس قابل مقایسه نیستن
و در ضمن دی سی خیلی بهتر از ماروله…..

امید
امید
8 ماه قبل

صد سال هم که بگذره هیچ کس نمیتونه هیت لجر بشه.شخصیتی ساخت که تکرار نخواهد شد.روحش شاد که خیلی زود رفت.

masood
masood
8 ماه قبل
Reply to  امید

داداش یه اسم یاد گرفتین همه جا تکرارش میکنین.مثلا فیلم باز هستین.اقا این دو نقش کاملا متفاوتن.خواهشا مقایسه نکنید.فهمیدیم بخدا هیث لجر رو میشناسین

علیرضا
علیرضا
8 ماه قبل

فقط یه آدم واقعاً بیمار و روانی مثل خواکین فونیکس می تونست شخصیت جوکر رو نابود کنه و به گند بکشه که کرد، یه فیلم به شدت سایکو و مزخرف.
حیف اون همه زحمتی که هیث لجر و کریستوفر نولان برای ساختن شخصیت جوکر کشیدن، دی سی کامیکس هر روز داره منفور تر میشه با این کاراش.

soheyl
soheyl
8 ماه قبل
Reply to  علیرضا

این فیلم درک بالایی میخواد که خوشبختانه آدمایی با طرز فکر شما درکی ندارن 🙂

ali
ali
8 ماه قبل
Reply to  علیرضا

جوک خوبی گفتی هر کی نظری داره ولی نظر تو ناعادلانه اس و خیلی تعصبی اگه میگفتی جرد لتو یه چیزی ولی این فیلم شاهکار بود و بهترین فیلم سال 2019 دلایشلم حوصله ندارم بگم

Elliot
Elliot
8 ماه قبل
Reply to  علیرضا

من نصف عمرم فیلمو سریال دیدم ولی از اونجایی ک جوکر2008رو ندیدم خودم نگاش نکردم ب دلایلی. ولی این نسخه2019رو واقعا ی چیزی فراتر از سینماست خیلی بینظیره تعجب میکنم چرا انقدر خوب نقششو بازی کرد

مهدی
مهدی
8 ماه قبل
Reply to  علیرضا

شرمنده ک شمارو دعوت ب کار نکردن

هومن
هومن
8 ماه قبل
Reply to  علیرضا

واكين كم هنرپيشه اي نيست، هيث لجر عمراً به گرد پاي واكين نميرسه حالا چون يه نقش جوكر رو خوب بازي كرده دليل نميشه بگيم عاليه يا فوق العاده است فوق العاده به هنرپيشه اي ميگن كه چند فيلم مشهور داشته باشه نه يكي اين يك دوم اينكه واكين از معدود هنرپيشه هايي هستش كه وقتي نقشي رو قبول ميكنه سعي ميكنه به بهترين نحو ممكن ايفا كنه و سومين مورد اين جوكر با جوكر هاي ديگه كاملاً فرق داشت خود تاد فيليپس گفته بود اين جوكر اصلاً هيچ ربطي به جوكر هاي قبلي نداره داستانش كلاً متفاوته پس معلوم ميشه شما فيلم رو نديدي و فقط موضوع رو خوندي و اومدي نظرت رو ثبت كردي🙂

سعید
سعید
8 ماه قبل
Reply to  هومن

به نظرم این فیلم حق اصلیه کرکتر جوکر و ادا کرد جوکر از کلیشه ها جدا شد و ناب ترین و اصیل ترین شکل خودش و پیدا کرد ، واقعا امیدوارم برای این جوکر ادامه ای رو شاهد باشم ؛ دوستان این هیچ ربطی به اجرای هیس لجر و کارنامش نداره ، از ریشه بحثتون اشتباهه

Nima
Nima
8 ماه قبل
Reply to  هومن

فیلموگرافی بهتر به معنای هنرپیشه بهتر بودن نیست. کیفیت بازی لجر تو نقش جوکر بسیار بالاتر از فینیکس هست. بازی فینیکس تو نقش جوکر بیش از حد اغراق شده هست در کل یکی از ضعیف ترین بازی های فینیکس هست (بهترین بازی ش تو فیلم Her هست.)
در ضمن به جز فیلم The Dark Knight هیث لجر فیلم های دیگه ای هم هست که بازی عالی ارائه داده مثلا کوهستان بروکبک . در کل هم مقایسه درستی نکردی کارنامه هنرپیشه 28 ساله با 45 ساله نمیشه مقایسه کرد.

amirreza
amirreza
8 ماه قبل
Reply to  علیرضا

این حرف شما نشون میده از این شخصیت نه تنها هیچی نمیدونی بلکه کلا هیچی نمیدونی

masood
masood
8 ماه قبل
Reply to  علیرضا

داداش این تنها نظر شماست.کل مردم جهان که این فیلمو دیدن نظرشون یه چیزه دیگست.پس لطفا الکی زِر نزنیم

کامبیز زودباز
کامبیز زودباز
8 ماه قبل
Reply to  علیرضا

ها ای سایکوووو ک گفتی ینی چههههه؟!

Mhdi
Mhdi
8 ماه قبل
Reply to  علیرضا

عاخه بی مصرف یکی دیگ فیلم نامرو نوشته یکی دیگ کارگردانشه این بدبخت فقط بازیگره ،،ینی اگ یکی دیگ بازی میکرد فیلم ی جور دیگ میشد،،داستانش عوض میشد؟!؟!؟!چیه تو کله شماها

MoeiN
MoeiN
8 ماه قبل
Reply to  علیرضا

سطح درک شما
خاص دیدن فیلمای شر و وریه
دو تا سکانس ببینید ذوق کنید
امثال شما بودن امتیاز اینتراستلارو کشیدین پایین
شماها بودید ۲۵۰ تا فیلم برترو با اونجرز پر کردید
فیلمای با ارزش تریو انداختید بیرون
الانم اومدی داری جوکر واکین فینیکسو با لجر مقایسه میکنی
دو چیز کاملا غیر مرتبط
این چی میگه محتواش چیه اون محتواش چی بود
من جفتشونو قبول دارم تو دو تا ژانر مختلف

jamal
jamal
8 ماه قبل

فهمیدن این فیلم درک بالا و عمیقی میخواد…….ولی بنظر من هیث لجر پدیداورنده جوکره و هیشکی مث اون نمیتونه بازیش کنه…… و در اخر هم بعلت تاثیر زیاد فیلم فوت کرد
این فقط یه بازسازی و یاداوریه ن بیشتر
این فقط یه فیلم نیس

matt
matt
8 ماه قبل
Reply to  jamal

این فقط یه بازسازی و یاداوریه ن بیشتر!
این فقط یه فیلم نیس!
داداچ چی زدی؟ چی میگی؟

سعید
سعید
8 ماه قبل
Reply to  jamal

هیس لجر جوکر و خلق نکرد ! زحمتی که برای اجرای فوق العاده ی کرکتر جوکر کشید و هیچکس تکذیب نمیکنه ، این دو فیلم قابل مقایسه نیستن ، من هم اجرای فینیکس هم لجر و دوست داشتم ، اما این فیلم حداقل رفت برای بهترین شدن تو سال
۲۰۱۹

hypnos
hypnos
8 ماه قبل

بعد از دیدن این رفتم دوباره the dark knight رو دیدم
بنظرم اگه لجر اونهمه اون نقشو خوب بازی نکرده بود این فیلم وجود نداشت

hhhh
hhhh
8 ماه قبل

طرف بیشتر به جای اینکه دیوونه باشه روانی باشه مثل جوکر بیشتر عمثل عقب مونده ها بود حیف شخصیت جوکر

Joke
Joke
8 ماه قبل
Reply to  hhhh

به شخصیت اون کاراکتر نمیگن عقب مونده
میگن منزوی:)

yep
yep
8 ماه قبل

فیلم آشغالی بود

mr. Gatsby
mr. Gatsby
8 ماه قبل
Reply to  yep

تبریک تو یک عقده ای هستی.

Mitra
Mitra
8 ماه قبل
Reply to  yep

تو برو همون آشغالای مارول رو نگاه کن

Alireza
Alireza
7 ماه قبل
Reply to  Mitra

mitra =تو برو با عروسکات بازی کن عموویس فیریک

hhhh
hhhh
8 ماه قبل
Reply to  yep

این همه جوکر جوکر کردن دهنمونو سرویس کردن این بود؟ پوف

امیر
امیر
8 ماه قبل
Reply to  hhhh

به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب میشه. اسکار بهترین نقش اول مرد رو هم میگیره اونوقت تو میگی پوف؟!!

Nima
Nima
8 ماه قبل
Reply to  امیر

آدام درایور برای فیلم Marriage Story جایزه اسکار بهترین هنرپیشه نقش اول مرد رو میبره.

امیر
امیر
8 ماه قبل
Reply to  yep

برا امثال تو همون فیلمای چرت و بی معنی و فقط اکشن خوبه مثل آشغال های مارول. چی میفهمی از مفهوم و روانشناسی این فیلم؟!

MoeiN
MoeiN
8 ماه قبل
Reply to  yep

برو ستایشتو نگا کن

ali
ali
8 ماه قبل
Reply to  yep

نه اصلا

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل
Reply to  yep

ای بابا طرف نظرش رو گفته من موندم آخه گوه خوریش به شما ها چه؟!

از نظر ایشون فیلم آشغالی بوده از نظر من و شماها فیلم بی نظیری هست!
دیگه گوه اضافه چرا می خورید زیر نظر دیگران؟!

یه کاری نکنید آدم ها از گفتن نظرشون بترسن!
سلایق متفاوته! گوساله نباشیم! بفهمیم که ممکنه بهترین فیلم دنیا برای یه نفر یا یه گروه مزخرف باشه!

سرنده پیتی
سرنده پیتی
7 ماه قبل

من این کامنت رو هم اضافه کنم که روی حرف من با اونایی بود که دارن به خود طرف توهین می کنن!
یه وقت کسی فکر نکنه جمع بستم!

بازم تکرار می کنم، یاد بگیریم کسی که داره نظرش رو راجع به یه فیلم می گه، به مخاطبین اون فیلم توهین نمی کنه! صرفاً داره نظرش رو در مورد اون فیلم می گه!

چه کسی یه فیلمی رو بفهمه چه نفهمه حق داره نظرش رو بگه!

اینا بدیهیاته !

تو کشورهای دیگه دارن راجع به ساکن شدن روی ماه صحبت می کنن بعد ما اینجا هنوز آداب نظر دادن رو با هفت هزار سال تمدن باید گوشزد کنیم!

جالبه که فیلم جوکر دقیقاً برای همین گوساله هایی که دیگران رو ترول می کنن ساخته شده بعد همون آدما با دیدن فیلم و به طرفداری از همین فیلم باز دارن دیگران رو ترول می کنن! :)))

دیگه از این مضحک تر هم داریم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امیررضاخان
امیررضاخان
29 روز قبل

سلام
آقا عارضم که فایل نسخه 46 گیگی مشکل داره دانلود کردم فقط 10 دقیقه اولش پلی میشه

Ali
Ali
1 ماه قبل

با کدوم کیفیت ببینیم 😐

nasim
nasim
4 ماه قبل

تعریف زیاد خیلی هم مرخرف

محمد
محمد
4 ماه قبل

از کجا میتونم زیر نویس iFT رو بگیرم ۴۵ گیگ دانلود کردم 🙁

جوکریان
جوکریان
5 ماه قبل

زنده باد جوکر راهت ادامه دارد

Tenar
Tenar
6 ماه قبل

کپی ضعیف از راننده تاکسی و سلطان کمدی اسکورسیزی

علی
علی
6 ماه قبل

سلام خدمت ادمین عزیز این فیلم نسخه ۷۲۰x265 10bit psa خرابه تصویر نداره

Wolfomid
Wolfomid
6 ماه قبل

با سلام و عرض ادب. اول خواستم تشکر کنم بابت این سایت خوبتون ک هم کیفیت های عالی میزارید و هم سرور قدرتمندی دارید و البته رایگان بودن.
دوم اینکه خیلی از سایتتون خوشم اومد هم جدابه هم پر و پیمون.
سوم اینکه امیدوارم نه سایتتون مسدود بشه نه مثل برخی از همکاراتون ک فیلمارو سانسور شده میزارن تا کسی باهاشون کاری نداشته باشه، نشید و همینطوری ب کارتون ادامه بدید.
ی سوال هم داشتم، اگه خدای نکرده سایت مسدود شد، فکری برای برطرف کردن و اطلاع رسانی ب کاربرا دارید؟
ممنون

Mahbod
Mahbod
6 ماه قبل

سلام میشه زیر نویس آلمانی joker رو هم بذارین

N&K
N&K
6 ماه قبل

دوستان تبریک
جوکر نامزد 11 تا اسکار شد

mr. Gatsby
mr. Gatsby
7 ماه قبل

فیلم «جوکر» از سوی «بِفتا» در 11 زمینه نامزد شد.

1. بهترین فیلم
2. بهترین کارگردان
3. بهترین فیلمنامه اقتباسی
4. بهترین بازیگر
5. بهترین فیلمبرداری
6. بهترین تدوین
7. بهترین طراحی تولید
8. بهترین موسیقی متن
9. بهترین گریم
10. بهترین صدا گذاری
11. بهترین انتخاب بازیگر

😀Mr.gatsby

Moh
Moh
7 ماه قبل

دوستان آیا نسخه 2160p remax هم 10bit هست؟

𝕬𝖞𝖍𝖆𝖓
𝕬𝖞𝖍𝖆𝖓
7 ماه قبل

ادمین انکودر Geek برای joker ریلیز کرده قرار بدید لطفا

میلاد
میلاد
7 ماه قبل

سلام
چرا کیفیت 2160 تصویرش رنگی نیست؟

Yahix
Yahix
7 ماه قبل

لطفا نظرات منفی و تخیلی‌تون رو نریزین بیرون و هعی بگین فلان فلان
اگه خوشت اومد برو حالشو کن چندبار دیگم ببین
اگه خوشت نیومد فیلمو درجا پاکن

اسماعیل
اسماعیل
7 ماه قبل

با سلام بر شما ادمین و دوستان محترم
من نسخه 720p / BluRay / AAC 5.1CH / x265 / 10bit / PSA / 938 MB از این فیلم رو دانلود کردم ولی متاسفانه تصویر نداشت و فقط صدا داشت. اشکال از کجا میتونه باشه؟ البته از جای دیگه هم دانلود کرده بودم که اونم فقط صدا داشت. لطفا کمکم کنید دوستان تا بتونم فیلمو ببینم.
با تشکر فراوان

Alireza
Alireza
7 ماه قبل

اگر امکان داره برای کیفیت فورکی با حجم ۲۰ گیگ صدای TrueHD آن را حذف به جاش DTs ,ac3,… بگذارید خیلی از تلوزیون ها قادر به پخش این صدا نیستند

اسماعیل
اسماعیل
7 ماه قبل

با سلام ادمین محترم
من فیلم رو با این مشخصات 720p / BluRay / AAC 5.1CH / x265 / 10bit / PSA / 938 MB دانلود کردم ولی متاسفانه تصویر نداره و فقط صدا داره. از یک سایت دیگه هم دانلود کرده بودم که اونم فقط صدا داشت. لطفا کمکم کنید تا این مسئله رو رفع کنم.
با تشکر

khonsa
khonsa
7 ماه قبل

پشم؛هایم
واقعا عالی بود

Danial
Danial
7 ماه قبل

ممنون بابت سایت خوبتون که فیلم ها رو با انواع کیفیت میزارین

zexer
zexer
7 ماه قبل

سلام. حیفه سریالی مثل house m.d تو سایت نباشه. لطفا قرار بدین. ممنون.

Mohsen
Mohsen
7 ماه قبل

ادمین انکودر Qman هم قرار بدید لطفا

Alireza ARA
Alireza ARA
7 ماه قبل

با تشکر از سایت خوبتون، بعد از به اصتلاح نابودی سایتای دانلود فیلم اولین سایت رایگانی هستید که کیفیت های بالا و آپدیت سریع دارید، مشخصه دارید هنوز آرشیو های قدیمیتونو کامل میکنید کم کم. ما رو که خوشحال کردید و امیدوارم با قدرت به راهتون ادامه بدید.

a.h
a.h
7 ماه قبل

لطفا از این انکودر بیشتر قرار بدید HEVCBay

Ali
Ali
7 ماه قبل

تشکر

007
007
7 ماه قبل

دیگه حالم داره بهم میخوره اینا رو میبینم هر کس یک نظری میده همه شدن منتقد فیلسوف اسطوره نقدوبرسی فیلم بابا تو رو مولا بیخیال شید هر کس شعورش و درکش میکشه ببینه هر کی هم نمیفهمه بیخیال بشه نگاه نکنه عقاید مردم متفاوت هر کس یه جوری حال میکنه

mohammad hosein
mohammad hosein
7 ماه قبل

لطفا ادمین عزیز اگر میشه کیفیت 10 بیت از انکودر CHD رو هم قرار بدید
باتشکر

Jalal
Jalal
7 ماه قبل

انکود Adit بذارید

Mohsen
Mohsen
7 ماه قبل

ادمین انکودر خوب Qman برای این فیلم امده قرار بده قربون دستت

𝕬𝖞𝖍𝖆𝖓
𝕬𝖞𝖍𝖆𝖓
7 ماه قبل

ادمین انکودر Qman ریلیز کرد قرار بدید . ممنون

Q IRON SAID Q
Q IRON SAID Q
7 ماه قبل

معلومه ادمین از فیلم خوشش اومده ها همه ی کیفیتها رو داره قرار میده
مرسی که هستی

amin_orang
amin_orang
7 ماه قبل

انکود 10 بیتی PSA منتشر شد لطفا قرار بدین

Q IRON SAID Q
Q IRON SAID Q
7 ماه قبل

معلومه این فیلم از فیلمهای مورد علاقه ادمینه میخواد همه ی کیفیت ها رو براش بزاره دمتون گرم خدایی با قدرت ادامه بدید

Yaser
Yaser
7 ماه قبل

سلام لطفاً هر وقت کیفیت Adit اومد قرار بدید

samaneh
samaneh
7 ماه قبل

عالی بود🔥. بی صبرانه منتظر انکود AdiT هستیم

Sen10
Sen10
7 ماه قبل

سلام کیفیت bluray remux 1080p اومده لطفا قرار دهید

علی
علی
7 ماه قبل

فقط این مونده که الان با جوکر جرد لتو مقایسه شه!!!!

Ali
Ali
7 ماه قبل

سایت عالیییییی

مهدی
مهدی
7 ماه قبل

AAA کیفیت ریلیزهاش چطوره؟

مهدی
مهدی
7 ماه قبل

AAA کیفیت ریلیز هاش چطوره؟

Masoud
Masoud
7 ماه قبل

سلام ممنون از سایت بسیار خوبتون خواهشن فیلم priest رو با کیفیت 10bit Blu-ray قرار بدید

Mehran
Mehran
7 ماه قبل

نسخه galaxyRG هم قرار دهید

امیر
امیر
7 ماه قبل

سلام لطفا انیمیشن a christmas carol 2009 رو قرار بدید

علی
علی
7 ماه قبل

یه سوال داشتم تو این سایت فرقی بین بلوری و وب دی ال وجود نداره؟
دیروز نسخه وب دی ال دانلود کردم امروز بلوری دوتاش رزولیشنشون یکیه یعنی جفتش وب دی اله
اصلا رزولیشن 720*1280 وجود نداره ؟
من همیشه تا وب دی ال میاد میگیرم چون بلوری هم همونه دقیقا
اگه کسی میدونه لطفا جواب بده فرقشون چیه شاید من اطلاعاتم کم باشه
با تشکر

ali
ali
7 ماه قبل
Reply to  علی

سلام
فرق بلوری و وب دی ال این هست که بلوری از روی بلوری اورجینال ریپ میشه ، وب دی ال از روی پخش اینترنتی ریپ میشه ، از نظر کیفیت خیلی شبیه به هم هستن ولی بلوری بهتره

abolfazl
abolfazl
7 ماه قبل

اگر امکانش هست یه انکودر بهتر از rarbg قرار بدین

abolfazl
abolfazl
7 ماه قبل

ممنون بابت این همه کیفیت .لطفا اگر میشه انکودر Evo bluray 1080 رو هم قرار بدید منتشر شده .لطفا

امیر
امیر
7 ماه قبل

انکود PSA هنوز نسخه BLURAY منتشر نکرده. اون BRRIP هست. تفاوت زیادی با BLURAY داره

محمد
محمد
7 ماه قبل

آقا کیفیت bluray کی میاد صبر کنم یا نه💩💩

mehrdad
mehrdad
7 ماه قبل

کاش 720 هارو هم با بیت ریت بالا بزارین

کامی
کامی
7 ماه قبل

۸ گیگ هم اومده جوننن منتظر کیفیت بلوری هستم با حجم بالا دانلود میکنم🤣🤣🤣